مجله موبایل آریانا

مجله موبایل آریانا

 فروش موبایل قطعات لوازم جانبی ازگل

 فروش موبایل قطعات لوازم جانبی ازگل

 فروش موبایل قطعات لوازم جانبی ازگل

مرکز فروش موبایل و قطعات و لوازم جانبی موبایل پاساژ پایتخت

اگر در همین لحظه تصمیم بگیرید یک گوشی موبایل خریداری کنید روش آنلاین را انتخاب می‌کنید یا خرید حضوری؟  در صورتی که هریک از این روش‌ها را انتخاب کنید آیا می‌دانید باید از کجا خرید خود را انجام دهید؟ آیا با بهترین موبایل فروشی تهران آشنا هستید؟ در ادامه این مطلب قصد داریم به این موضوع بیشتر بپردازیم، پس حتما همراه ما باشید.

بورس موبایل در تهران کجا است؟

به احتمال بسیار زیاد نام پاساژ علاالدین به گوشتان خورده است، پاساژی که می‌توانیم آن را دنیای گوشی‌ها و لوازم جانبی تک و عمده بدانیم. به نوعی می‌توان گفت پاساژ علاالدین کل گوشی‌ها را در سطح شهر پخش می‌کند، پس به جای جستجو برای اسامی موبایل فروشی های تهران می‌توانید به این پاساژ سر بزنید. برای هر گوشی لوازم جانبی می‌خواهید و به دنبال هر مدلی که هستید به احتمال قوی در پاساژ علاالدین می‌توانید آن را پیدا کنید.

در کنار علاالدین پاساژی با نام چارسو قرار گرفته که به نسبت علاالدین فضای بسیار بهتری دارد و از نظر تصفیه و شرایط رفاهی نیز با شرایط بسیار بهتری مواجه خواهید شد. در پاساژ چارسو با برخی از بزرگترین موبایل فروشی تهران مواجه خواهید شد و گوشی‌ها در این پاساژ کمی گران‌تر از علاالدین هستند.

به غیر از این دو پاساژ در خیابان حافظ شما می‌توانید سری به بازار موبایل ایران بزنید

توجه داشته باشید که سایتی تحت عنوان سایت علاالدین یا بازار موبایل تهران وجود ندارد و برخی از مجوعه‌های داخل این پاساژ هم دارای فروش حضوری و هم فروش آنلاین هستند و به همین جهت در صورت تمایل به خرید آنلاین می‌توانید به سایت این فروشگاه‌ها سر بزنید.

ما در بایمو سعی کردیم یک پاساژ موبایل را یکجا با قیمتهای مناسب در اختیار شما قرار دهیم :

با کلیک روی هر قسمت دنیای از محصولات را شاهد خواهید بود :

انواع گوشی موبایل

انواع تبلت

قطعات موبایل 

لوازم جانبی موبایل 

انواع پاوربانک

انواع شارژر تبلت و موبایل

انواع کیف و کاور گوشی موبایل 

ابزار تعمیر موبایل 

انواع تاچ ال سی دی 

باطری موبایل 

انواع هدفون و هندزفری 

انواع اسپیکر

ساعت هوشمند

انواع لوازم بازی و پلی استیشن

تعمیر انواع موبایل

تعمیرات تبلت

نمایندگی موبایل

خدمات پس از فروش موبایل

 

آنلاین خرید کنیم یا حضوری؟

هریک از این روش‌ها مزایا و معایت خاص خودش را دارد، برای مثال در صورت خرید آنلاین احتمالا می‌توانید گوشی‌ها را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید و همچنین در وقت خود صرفه‌جویی خواهید کرد و دیگر نیازی نخواهد بود که در ترافیک تهران یا حتی شهر خود به دنبال مغازه‌هایی با قیمت مناسب و شرایط خوب باشید. در صورت خرید آنلاین شما می‌توانید موجودی رنگ و همه موارد را به صورت کامل چک کنید در صورتی که گاهی برای خرید یک رنگ مشخص باید چندین مغازه مختلف را بگردید.

البته خرید حضوری نیز مزیت‌های خودش را دارد و مثلا شم امکان خواهید داشت تا در برخی از فروشگاه‌های بزرگ مانند بایمو گوشی‌های مورد نظر قبل از خرید کار کنید.

در بایمو همچنین با همکاری کادر تخصصی تعمیرات موبایل رایا ونوس آریانا میتوانید انواع موبایل و تبلت خود را تعمیر کنید

 

 فروش موبایل قطعات لوازم جانبی ازگل

 

 

بدون شک میتوانیم ازگل را یکی از بهترین و محبوب ترین محله های تهران معرفی کنیم که در منطقه ۱ این شهر قرار گرفته و از آب و هوای بسیار مناسبی برخوردار است. محله ازگل که بیشتر به عنوان یکی از باغات تهران شناخته می شد، به حدی خوش آب و هوا است که در زمان ناصرالدین شاه این محله به عنوان یکی از سه مقصد اصلی برای سپری کردن اوقات خوش درباریان مورد استفاده قرار می گرفت. امروزه متاسفانه به دلیل گسترش شهرنشینی، باغات این محله بسیار محدود شده اند و جای خود را به ساختمان های بلند داده‌اند. با هم نگاهی به اصلی ترین امکانات این محله می ندازیم.

معرفی محله ازگل تهران
دلیل نامگذاری ازگل چیست؟
باستان شناس ها و تاریخ شناسان استان تهران، در طی چند سال گذشته دلایل متفاوتی را برای نامگذاری محله ازگل آورده اند که هر یک بر اساس دیدگاه متفاوتی این موضوع را بررسی کرده اند. اصلی ترین و مهمترین عاملی که در طی چند وقت اخیر نامگذاری این محله را تحت شعاع خود قرار داده، مسائل جغرافیایی بوده است. قدیمی های محله ازگل اعتقاد دارند در گذشته رودی به نام ازون گل از این محله عبور می‌کرده و تحت تاثیر وجود همین رود، گذشتگان اسم این محله را از گل گذاشته اند.

دیدگاه دوم بر این باور است که به خاطر این که در گذشته و زمان قاجاریه محله کنونی ازگل مملو از درختان ازگیل بوده است، به دلیل اهمیت این میوه در نزد تهرانی ها، اسم محله را نیز از این میوه گرفته و نامش را ازگل نهاده اند. دیدگاه دیگری که در مورد نام گذاری این محل وجود دارد، مربوط به محل زندگی پرنده بلبل است که تهرانی ها به دلیل دشوار بودن تلفظ زندگی بلبل، لغت را تلفیق کرده و از کلمه ازگل برای بیان این مطلب استفاده می کردند. برخی از تهرانی ها بر این باور هستند نزدیکترین دلیل برای استوری وجود رودخانه ازون گل بوده و موارد دیگر تنها گمانه ‌زنی هستند.

معرفی محله ازگل تهران

تاریخچه محله ازگل
هر وقت که ناصرالدین شاه برای سپری‌کردن فصل گرما به منطقه شمیرانات می‌رفت، در محله ای به نام اوزگل اتراق می کرد و برای گذراندن اوقات خوش، یکی دو روزی در آنجا اقامت می کرد. در یکی از سفرهایش ناصرالدین شاه با دختری به اسم خانم باشی آشنا می شود و همین آشنایی باعث رونق این محله می شود. خانم باشی بعد از اینکه به سوگلی دربار ناصرالدین شاه نزدیک میشود، شاه قاجار تصمیم می‌گیرد چهاردانگ این منطقه را به نام خانم باشی بکند و این فرصت را به او می دهد تا جایگاه بهتری در میان سوگلی ها به دست بیاورد.

پس از مرگ ناصرالدین شاه، خانم باشی تصمیم گرفت این اراضی را گسترش دهد و به کمک بخش‌های نظامی توانست ماهیت این محله را تغییر داده و به یک بخش مسکونی نظامی تبدیل کند. پس از این اتفاق بود که از گل به یکی از محله های نظامی نشین تهران تبدیل شد و تا به امروز نیز ماهیت اصلی آن حفظ شده است. امروزه بسیاری از خانواده ها و افرادی که در ارگان های نظامی فعالیت می کنند، در این محل زندگی می‌کنند که همین مسئله بافت کلی این محله را تشکیل می دهد.

تاریخچه محله ازگل

معرفی محله ازگل تهران
منطقه ازگل از نظر جغرافیایی
محله ازگل شرایط بسیار خاصی دارد و سه جهت آن را اتوبان های اصلی تهران فرا گرفته اند. سمت شمال محله ازگل به بزرگراه ارتش ختم میشود و جنوب آن را اتوبان شهید بابایی محدود کرده است. از سمت غرب، ازگل به بزرگراه امام علی منتهی می شود و همین مسئله باعث شده تا دسترسی به محله بسیار راحت بوده و شما از هر سمت بتوانید وارد ازگل شوید.

لوکیشن ازگل روی نقشه گوگل مپ

حمل و نقل عمومی محله ازگل
یکی از دلایلی که محله ازگل توانسته در طی چند وقت اخیر محبوبیت بسیار زیادی در بین تهرانیها پیدا کند، بحث اتوبوس های همگانی می باشد که این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا به تمام بخش های تهران دسترسی داشته باشید. محله ازگل دارای ۹ خط اتوبوس همگانی است که می توانید بر اساس نیاز خود، یکی از آنها را انتخاب کرده و به تمام نقاط تهران رفت و آمد کنید.

مترو محله ازگل
از آنجایی که دسترسی به محله ازگل گاهی اوقات می تواند برای تهرانی های عزیز دشوار باشد، شهرداری تهران به منظور تسهیل در رفت و آمد ساکنین و دیگر افراد، ایستگاه مترو را در نزدیکی آن قرار داده و می توانید با استفاده از آن به سادگی از تمامی نقاط به سمت این محل حرکت کنید. ایستگاه مترو شهید محلاتی، بخشی از خط ۳ مترو در نزدیکی محله ازگل قرار گرفته است.

مترو محله ازگل

امکانات محله ازگل
از آنجایی که محله ازگل یکی از بهترین و اعیان نشین ترین محله های تهران به حساب می آید، امکاناتی که برای ساکنین محله نیز در نظر گرفته شده است، نسبت به محله های دیگر کمی متفاوت بوده و شما می توانید از امکانات متنوعی که برای آن انجام شده است، نهایت استفاده را ببرید. همراه با شما نگاهی به اصلی ترین امکانات محله ازگل میندازیم.

مراکز خرید محله ازگل
در طی چند سال اخیر مراکز خرید متعددی در محله ازگل راه اندازی شده است و می توانید از مرکز خرید فوق العاده در این محله نهایت استفاده را ببرید. مرکز خرید الماس در ابتدای بلوار نیروی زمینی، مرکز خرید گلچین در خیابان گلچین، مرکز خرید البرز در خیابان اردستانی سه تا از اصلی ترین بخش های تجاری این مرحله می باشد که در اختیار شما قرار گرفته است. علاوه بر آن می توانید از مراکز خرید محله های نزدیک مانند مراکز خرید نیاوران و فرمانیه نیز استفاده کنید.

مراکز تفریحی محله ازگل
محله ازگل بیشتر به دلیل وجود بوستان ها و پارک های متنوع خود شناخته می شود و شما می توانید با استفاده از ۱۲بوستانی که راه اندازی شده، لحظات خوشی را برای خود رقم بزنید. علاوه بر این، مجموعه ورزشی شهید قرنی و ورزشگاه شهدای ازگل نیز در این محله برای شما تاسیس شده و می توانید از امکانات آنها استفاده کنید.

مراکز تفریحی محله ازگل

معرفی محله ازگل تهران

مراکز نظامی محله ازگل
پادگان های اصلی که در این محل قرار دارد، شامل پادگان هوا نیروز ارتش، هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی، سوله آبی ایثارگران نیروی زمینی ارتش، ستاد نیروی زمینی ارتش و مدیریت وظیفه عمومی نزاجا می شود.

معرفی محله ازگل تهران

دانشگاه‌های محله ازگل
دانشگاههای ازگل یکی از اصلی ترین بخش های آکادمی این محله به حساب می آید و شما می توانید ۶ دانشگاه مختلف را در این محله محبوب مشاهده کنید. دانشگاههای مرکز آموزش‌های علمی کاربردی فارابی، دانشگاه علوم و فنون فارابی، حوزه علمیه امام خمینی (ره)، دانشگاه شهید صیاد شیرازی، دانشگاه امام باقر، دانشگاه آزاد اسلامی سما واحد ازگل از اصلی ترین مراکز آکادمیک که این محله به حساب می آیند.

بیمارستان‌های محله ازگل
بیمارستان‌های نیکان و بیمارستان اراج دو تا از اصلی ترین مراکز درمانی محله ازگل به شمار می آید، ولی به غیر از این دو بیمارستان شما می توانید درمانگاههای اورژانسی دیگری را نیز در این محل مشاهده کرده و در صورت بروز مشکلی به آنها مراجعه کنید.

بیمارستان‌های محله ازگل

خیابان‌های مهم ازگل
محله ازگل دارای خیابان های مختلفی است و برای اینکه بتوانید در این مکان تردد کنید، باید این خیابان ها را شناخته و سپس بهترین مسیر را برای خود انتخاب کنید. خیابان های نیروی زمینی، خیابان گلستان، خیابان گلچین، خیابان گلزار، خیابان ازگل، خیابان نوبهار ازگل مهمترین بخش های این محله به حساب می آید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
آیا نیاز به راهنمایی دارید ؟