مجله موبایل آریانا

تعمیر تبلت سامسونگ

تعمیر تبلت سامسونگ

تعمیر تبلت سامسونگ

 

 

 

رایاتعمیر تبلت سامسونگنه تخت، رایانک به انگلیسی: Tablet Computer یا Tablet) یک رایانهٔ قابل حمل است که به‌طور معمول دارای سیستم‌عامل موبایل و یک صفحه لمسی است. تبلت، به‌طور معمول به جای صفحه‌کلید با استفاده از تماس صفحهٔ نمایش کار می‌کند.

البته با پیشرفت فناوری سیستم‌عامل‌هایی مانند ویندوز برای انواع تبلت‌ها طراحی و برنامه‌ریزی شده‌است.

تبلت‌ها، صفحهٔ نمایش رنگی، دارای ریزپردازنده و باتری‌خور هستند. تبلت‌ها به‌طور معمول دارای سنسور هستند که شامل دوربین دیجیتال، میکروفن، شتاب‌سنج و چراغ قوه می‌شوند و به جای استفاده از موشواره یا صفحه کلید، صفحهٔ لمسی با قابلیت تشخیص حرکت دارند. دسترسی به شبکه برای تبلت‌های مختلف ممکن است متفاوت باشد؛ برخی از تبلت‌ها توانایی استفاده از سیم کارت را داشته و برخی فاقد این ویژگی هستند.بعضی مردم طبیعتاً تبلت را ترجیح می دهند چون از نظر آنها حافظه تبلت زیادتر از حافظه موبایل است اما از نظر حدسی حافظه تبلت مربوط به نوع تبلت است.

سامسونگ

۲۰۰۰ شرکت سامسونگ یک مرکز مهندسی برنامه‌نویسی را در لهستان تاسیس کرد که یک اقدام بسیار حرفه ای برای دیده شدن بیشتر در بازار گوشی موبایل و تلویزیون هوشمند بود.

سامسونگ ابتدا با نام Samsung Solstic وارد بازار گوشی های هوشمند شد که بعد از آن به نام Samsung Galaxy تغییر پیدا کرد ( امروز گوشی های سامسونگ را با نام کهکشانی های سامسونگ می شناسند ) .

در سال ۲۰۰۶ بود که طی یک حرکت فوق‌العاده همکاری بین شرکت های سامسونگ و سونی شکل گرفت ( در قسمت تولید صفحه نمایش های ال سی دی ).

در حالیکه مشارکت بین سامسونگ و سونی پنجاه به پنجاه بود ، شرکت سامسونگ یک سهم بیشتر از تونی بر می داشت زیرا که به آنها اجازه کنترل تولید را می دهد.

این همکاری تا پایان از سال ۲۰۱۱ ادامه داشت ،درست تا زمانی که شرکت سامسونگ توانست سهام شرکت سونی را خریداری کند و کنترل کامل را خودش به دست بگیرد.

سامسونگ جزو آن دسته از شرکت‌هایی است که با تولید مدل‌های مختلف گوشی موبایل، سلیقه بسیاری از کاربران را پوشش داده است. قیمت گوشی های سامسونگ در مقایسه با خدماتی که ارائه می‌دهند بسیار عالی است.

مدل‌های اقتصادی گوشی سامسونگ به‌‌راحتی می‌توانند بسیاری از نیازهای روزمره شما را برطرف کنند.

اگر از طرفداران گوشی‌های پرچمدار و بسیار قدرتمند هستید و از لحاظ بودجه مشکلی ندارید و قیمت موبایل سامسونگ برایتان در اولویت اول نیست، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی موبایل سامسونگ نظیر موبایل بایمومراجعه نمایید و با مشاهده قیمت گوشی موبایل سامسونگ از بین گوشی‌های بالارده به دلخواه و با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب و خریداری کنید، زیرا نسل جدید گوشی‌های سامسونگ می‌توانند به بهترین شکل ممکن انتظارات شما را برآورده سازند.

در واقع گوشی‌های پرچمدار سامسونگ به حدی قدرتمند طراحی شده‌اند که در بازار رقابتی تلفن هوشمند رقیب سرسختی برای دیگر شرکت‌ها باشند.

 

مدل‌های مختلف تبلت

تبلت‌ها از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند. این وسیله برای کودکان و نوجوانان بسیار مفید و کاربردی است، به‌راحتی به‌وسیله‌ی آن می‌توان ساعت‌ها بازی کرد و از تماشای سریال، فیلم و انیمیشن لذت برد. سهولت در استفاده‌ از تبلت‌ها مهم‌ترین ویژگی‌ آن‌ها است، برخی از آن‌ها دارای قلم هوشمند هستند و کار کردن با آن‌ها بسیار لذت‌بخش و دل‌نشین است.
استفاده از تبلت نیاز به کیبورد و موس ندارد به همین دلیل به‌راحتی می‌توان آن را در سفر و گردش همراه خود برد. وزن تبلت‌ها بسیار سبک است و از لپ تاپ کمتر است به همین خاطر جابه‌جایی آن در کیف و کوله‌پشتی بسیار آسان است.
برای مراقبت و نگهداری از تبلت بهتر است هنگام خرید کیف یا قاب مخصوص به آن تهیه شود. قاب‌ها از خش و آسیب‌های جزئی جلوگیری می‌کنند و دستگاه را به دور از هرگونه آلودگی و گردوغبار نگه می‌دارند.

خرید آنلاین تبلت

خرید اینترنتی انواع تبلت سامسونگ از طریق فروشگاه اینترنتی بایمو امکان‌پذیر است.

بایمو مرکز فروش انواع گوشی موبایل سامسونگ

قطعات و لوازم یدکی انواع گوشی موبایل سامسونگ را نیز از بایمو بخواهید.

آریانا تخصصی ترین مرکز تعمیرات تبلت سامسونگ

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها