مجله موبایل آریانا

 فروش موبایل قطعات لوازم جانبی گلستان

 فروش موبایل قطعات لوازم جانبی گلستان

 فروش موبایل قطعات لوازم جانبی گلستان

مرکز فروش موبایل و قطعات و لوازم جانبی موبایل اردبیل کجاست ؟

اگر در همین لحظه تصمیم بگیرید یک گوشی موبایل خریداری کنید روش آنلاین را انتخاب می‌کنید یا خرید حضوری؟  در صورتی که هریک از این روش‌ها را انتخاب کنید آیا می‌دانید باید از کجا خرید خود را انجام دهید؟ آیا با بهترین موبایل فروشی تهران آشنا هستید؟ در ادامه این مطلب قصد داریم به این موضوع بیشتر بپردازیم، پس حتما همراه ما باشید.

بورس موبایل در تهران کجا است؟

به احتمال بسیار زیاد نام پاساژ علاالدین به گوشتان خورده است، پاساژی که می‌توانیم آن را دنیای گوشی‌ها و لوازم جانبی تک و عمده بدانیم. به نوعی می‌توان گفت پاساژ علاالدین کل گوشی‌ها را در سطح شهر پخش می‌کند، پس به جای جستجو برای اسامی موبایل فروشی های تهران می‌توانید به این پاساژ سر بزنید. برای هر گوشی لوازم جانبی می‌خواهید و به دنبال هر مدلی که هستید به احتمال قوی در پاساژ علاالدین می‌توانید آن را پیدا کنید.

در کنار علاالدین پاساژی با نام چارسو قرار گرفته که به نسبت علاالدین فضای بسیار بهتری دارد و از نظر تصفیه و شرایط رفاهی نیز با شرایط بسیار بهتری مواجه خواهید شد. در پاساژ چارسو با برخی از بزرگترین موبایل فروشی تهران مواجه خواهید شد و گوشی‌ها در این پاساژ کمی گران‌تر از علاالدین هستند.

به غیر از این دو پاساژ در خیابان حافظ شما می‌توانید سری به بازار موبایل ایران بزنید

توجه داشته باشید که سایتی تحت عنوان سایت علاالدین یا بازار موبایل تهران وجود ندارد و برخی از مجوعه‌های داخل این پاساژ هم دارای فروش حضوری و هم فروش آنلاین هستند و به همین جهت در صورت تمایل به خرید آنلاین می‌توانید به سایت این فروشگاه‌ها سر بزنید.

ما در بایمو سعی کردیم یک پاساژ موبایل را یکجا با قیمتهای مناسب در اختیار شما قرار دهیم :

با کلیک روی هر قسمت دنیای از محصولات را شاهد خواهید بود :

انواع گوشی موبایل

انواع تبلت

قطعات موبایل 

لوازم جانبی موبایل 

انواع پاوربانک

انواع شارژر تبلت و موبایل

انواع کیف و کاور گوشی موبایل 

ابزار تعمیر موبایل 

انواع تاچ ال سی دی 

باطری موبایل 

انواع هدفون و هندزفری 

انواع اسپیکر

ساعت هوشمند

انواع لوازم بازی و پلی استیشن

تعمیر انواع موبایل

تعمیرات تبلت

نمایندگی موبایل

خدمات پس از فروش موبایل

آنلاین خرید کنیم یا حضوری؟

هریک از این روش‌ها مزایا و معایت خاص خودش را دارد، برای مثال در صورت خرید آنلاین احتمالا می‌توانید گوشی‌ها را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید و همچنین در وقت خود صرفه‌جویی خواهید کرد و دیگر نیازی نخواهد بود که در ترافیک تهران یا حتی شهر خود به دنبال مغازه‌هایی با قیمت مناسب و شرایط خوب باشید. در صورت خرید آنلاین شما می‌توانید موجودی رنگ و همه موارد را به صورت کامل چک کنید در صورتی که گاهی برای خرید یک رنگ مشخص باید چندین مغازه مختلف را بگردید.

البته خرید حضوری نیز مزیت‌های خودش را دارد و مثلا شم امکان خواهید داشت تا در برخی از فروشگاه‌های بزرگ مانند بایمو گوشی‌های مورد نظر قبل از خرید کار کنید.

در بایمو همچنین با همکاری کادر تخصصی تعمیرات موبایل رایا ونوس آریانا میتوانید انواع موبایل و تبلت خود را تعمیر کنید

 

اما معرفی گلستان

گلستان مرکز شهرستان بهارستان

گلِستان مرکز بخش گلستان شهرستان بهارستان استان تهران است. شهر گلستان در جنوب غرب استان تهران و در فاصلهٔ ۲۴ کیلومتری از شهر تهران قرار دارد از محلات مهم آن می‌توان به شهرک سبزدشت اشاره کرد. راه‌های دسترسی عمده به این شهر از طریق جاده قدیم ساوه (بزرگراه آیت اله سعیدی) اتوبان تهران ساوه با استفاده از خروجی صباشهر و جاده آدران به شهریار و همچنین اتوبان قم از طریق خروجی واوان می‌باشد. گلستان از شرق به شهرستان اسلامشهر، غرب به رباط کریم محدود می‌شود.

یکی از مشکلات بزرگ این شهر نبود کمربندی حمل نقل برای عبور ماشین‌های سنگین است که ترافیک زیادی در مسیر جاده قدیم ساوه ایجاد می‌کند. این مسئله هنوز حل نشده باقی مانده‌است. بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۰، این شهر جمعیتی برابر با ۲۵۹٬۴۸۰ نفر داشته‌است.

شهرستان بهارستان

بهارستان شهرستان جدیدی در استان تهران است که با ترکیب بخش‌های گلستان و بوستان شهرستان رباط کریم تأسیس شده‌است. در تاریخ ۴ اسفند سال ۱۳۸۹ با تصویب هیأت دولت، بخش‌های گلستان و بوستان از شهرستان رباط کریم به‌ منظور افزایش اختیارات و ارائهٔ خدمات بیشتر انتزاع پیدا کرد و با نام شهرستان بهارستان به شهرستان مستقل تبدیل شد.

بخش‌ها: بخش بوستان، بخش گلستان

شهرها:گلستان (شامل کوی گلستان، شهرک سبزدشت، شهرک الهیه، سلطان آباد، قلعه میر) ، نسیم شهر (شهرک خیرآباد) ، صالحیه

روستاها: اورین ، همدانک ، خیرآبادپایین، ریه، امامزاده باقر

 فروش موبایل قطعات لوازم جانبی گلستان

شهرستان بهارستان در جنوب غربی استان تهران با وسعتی کمتر از 100 کیلومتر مربع و ارتفاع آن از سطح دریا 1050 متر، از شمال به شهرستان شهریار، از غرب و جنوب غربی به شهرستان رباط کریم و از شرق به شهرستان اسلامشهر محدود می شود. از لحاظ ویژگی های جغرافیایی، مخروط افکنه یا جلگه آبرفتی پایکوهی بوده و دارای 3 رودخانه فصلی: شادچای، کرج و سیاب می باشد.

بیش از 1200 واحد تولیدی  در سطح شهرستان بهارستان وجود دارد که از این تعداد 50 درصد فلزی، 20 درصد چوب و 30 درصد شامل نساجی، سلوزی، شیمیایی، فرآورده های نفتی، کشاورزی، کانی غیر فلزی، خدمات و … می باشد. با وجود دو شهرک صنعتی خصوصی «قلعه میر» و «بهاریه» و واحدهای غیرمتمرکز صنعتی، بیش از 750 هکتار از اراضی این شهرستان به صنایع اختصاص یافته که در مجموع بیش از 15 هزار شغل ایجاد نموده است. واحدهای بزرگی در سطح شهرستان مشغول فعالیت هستند که می توان به «شرکت شان دشت(پاژن)»، «شرکت رباط مخزن»، «شرکت جهان پروفیل  پارس»، «شرکت دستمال ایران»، «شرکت عمران سوله»، «صنایع بسته بندی شادمهر»، «ذوب ایران»، «میهن سر شکن» و … اشاره نمود. در بخش صادرات غیرنفتی، صادر کنندگان زیادی در سطح شهرستان بهارستان فعال می باشند.

 فروش موبایل قطعات لوازم جانبی گلستان

شهرستان بهارستان  با داشتن دو شهرک صنعتی  خصوصی «قلعه میر» ، «بهاریه» «شهرک کارگاهی خیر آباد» و «دو لکه صنعتی بزرگ» که در بیش از 60 درصد از عیانی اختصاص یافته، ساخته شده و مابقی (40 درصد) بعنوان عرصه های خالی  باقی مانده است. شهرستان بهارستان، پتانسیل جذب سرمایه گذاری در دو شهرک فوق ـ که به تازگی به عضویت شرکت شهرکهای صنعتی در آمده اند ـ را داشته و می تواند سرمایه گذاران زیادی را جهت سرمایه گذاری و انجام امور تولید جذب نماید. لازم به ذکر است که مصوبه ای در خصوص ایجاد یک شهرک خصوصی صنعتی در نسیم شهر وجود دارد که در حال اجرایی شدن است.

با توجه به موقعیت جغرافیایی، به علت کاهش ارتفاع و مجاورت با مناطق کویری شهرستان رباط کریم، تحت تأثیر آب و هوای نیمه بیابانی قرار گرفته و از اقلیم نیمه بیابانی برخوردار است.

جاذبه های بهارستان

درخت 700 ساله وجه آباد: در محله وجه آباد نسیم شهر درخت کهنسالی وجود دارد که عظمت و تنومندی آن نشان از سابقه سکونت و قدمت این منطقه دارد، این درخت کهنسال که از نوع چنار می باشد دارای عمری معادل ۷۰۰ سال است و دور تنه آن بیش از ۱۰/۵ متر می باشد، که از جوی آبی که از میانش می گذرد تغذیه می کند، اما مسلماً این درخت ۷۰۰ ساله نیاز به رسیدگی بهتر و مناسب‌تری دارد چرا که نه تنها دارای جنبه تاریخی است بلکه این درخت یکی از شاخصه‌های طبیعی و زیستی نسیم شهر و شهرستان بهارستان به حساب می آید.

 فروش موبایل قطعات لوازم جانبی گلستان

تپه قلعه وجه آباد: تپه قلعه وجه آباد در منطقه ای به همین نام در نسیم شهر بخش بوستان واقع شده است. تپه قلعه وجه آباد مربوط به دوران های تاریخی پس از اسلام است. این اثر تاریخی در شانزدهم شهریورماه سال ۱۳۸۳ با شماره ثبت ۱۱۰۶۷ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.قسمت زیادی از این قلعه به مرور زمان و توسط عوامل طبیعی و انسانی از بین رفته است.

 فروش موبایل قطعات لوازم جانبی گلستان

تپه گلستان: تپه گلستان مربوط به هزاره دوم و اول قبل از میلاد است و در شهرستان بهارستان واقع شده و این اثر در تاریخ ۲ بهمن ۱۳۸۲ با شمارهٔ ثبت ۱۰۸۱۲ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌است.

امامزاده حسن (اسماعیل‌آباد): امامزاده حسن در شهرستان بهارستان، بخش بوستان، دهستان اسماعیل‌آباد، شهرک اسماعیل‌آباد واقع شده است. بنای اولیه بقعه امامزاده دارای پلان مدور و پوشش گنبدی کوتاه بوده که بعداً یک شبستان مستطیل شکل و یک ایوان ستوندار در ضلع شرقی آن به صورت الحاقی به بنای اصلی اضافه شده است. بنای اولیه حدود ۵۰ سال قبل توسط ساکنان روستای اسماعیل‌آباد ساخته شده ولی ساختمانهای الحاقی در سالهای اخیر احداث گردیده‌اند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها