مجله موبایل آریانا

قطعات موبایل لنوو در آریاشهر | تعمیرات گوشی لنوو آریاشهر

قطعات موبایل لنوو در آریاشهر | تعمیرات گوشی لنوو آریاشهر

قطعات موبایل لنوو در آریاشهر | تعمیرات گوشی لنوو آریاشهر

قطعات موبایل لنوو در آریاشهر | تعمیرات گوشی لنوو آریاشهر

چنانچه شما دارای یک عدد گوشی برند لنوو هستید و گوشیتان با مشکلاتی نرم افزاری و یا سخت افزاری مواجه شده است و به دنبال تعمیر و رفع ایراد آن هستید و استفاده از قطعات اورجینال و زمان تعمیر برایتان مهم است که سریع انجام شود و به لحاظ قیمت هم میخواهید کمترین قیمت را پرداخت نمایید مجموعه لنوو در خدمت شما عزیزان میباشد.

تعمیرات موبایل لنوو با قطعات ۱۰۰% اورجینال توسط تکنسین های فوق حرفه ای توسط  تعمیرات موبایل لنوو در ایران ، بایمو

هر گوشی یا تبلتی یا هر وسیله دیجیتالی یک روز بر اثر یک اتفاق ساده یا کارکرد زیاد دچار خرابی یا عدم کارایی بهتر می شود. گوشی لنوو نیز از این موضوع مستثنا نبوده و ممکن است دچار خرابی و اتفاق دیگری شود.اما مهم ترین مساله بعد از خرابی گوشی و تبلت شما این است که کدام مرکز تعمیرات موبایل دقیق ترین و حرفه ای ترین خدمات تعمیرات موبایل را ارائه می دهد؟ ما به شما مجموعه بایمو ( اریانا )  را معرفی مینماییم و دلایل معرفی آین مجموعه هم شامل دقت بالا در انجام کار . سرع بالاو کمترین زمان ممکن استفاده از قطعات صد درصد اورجینال و همچنین خدمات و پشتیبانی بسیار عالی پس از انجام تعمیر و گارانتی تعمیر.

معرفی برند لنوو

لنوو یک شرکت تکنولوژی چند ملیتی چینی است که دفاتر اصلی آن در پکن چین و کارولینای شمالی آمریکا واقع شده است، این شرکت در زمینه‌ی طراحی، تولید و توسعه‌ی کامپیوترهای شخصی (PC)، تبلت، گوشی هوشمند، سرور و تلویزیون‌های هوشمند فعالیت می‌کند.

تغییر نام و ری‌برندینگ

پس از افزایش ارزش و محبوبیت کمپانی لجند، بنیانگذاران و افراد اصلی این شرکت به دنبال بین‌المللی کردن آن بودند. اما از آنجایی که نام لجند قبلا توسط یک شرکت بین‌المللی دیگر ثبت شده بود، آن‌ها به فکر تغییر نام برند افتادند. بنابراین این شرکت در سال ۲۰۰۳ به‌طور عمومی اعلام کرد که نامش به «لنوو» تغییر کرده است.

از محصولات شرکت لنوو می‌توان به لپ‌تاپ‌های تینک‌پد و رایانه‌های رومیزی تینک‌سِنتر که به همراه بسته‌های نرم‌افزاری تینک‌ونتج ارائه شده و  نمایشگرهای تینک‌ویژن و انواع لوازم جانبی رایانه اشاره نمود. این شرکت به بازار داخلی چین، رایانه سرور و سایر ابزارهای دیجیتالی را نیز ارائه می‌دهد. همچنین با تولید دوربین دیجیتال، تلفن همراه، باتری گوشی لنوو و تجهیزات شبکه فعالیت خود را توسعه بخشیده است.

آریانا مرکز تخصصی تعمیرات گوشی موبایل لنوو
انواع گوشی موبایل لنوو را از بایمو تهیه نمایید.

صادقیه (یا غیررسمی: آریاشهر) محله‌ای در غرب تهران است. پیش از انقلاب ۱۳۵۷ نام رسمی این محله آریاشهر بوده‌است. اکنون دربردارنده محله‌های از جمله صادقیه، طرشت شمالی، صادقیه شمالی، ارمکان و بلوار فردوس است.

بخشی از این محله در منطقه ۲ شهرداری تهران و بخش‌های دیگر آن نیز در منطقه ۵ شهرداری تهران جای گرفته‌است. بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمدعلی جناح مرز میان این دو منطقه می‌باشد که از فلکهٔ دوم آریاشهر آغاز می‌شود به سمت شمال ادامه دارد. فلکهٔ دوم صادقیه در این محله قرار دارد که بزرگراه‌های محمدعلی جناح از جنوب و بزرگراه اشرفی اصفهانی از شمال، بزرگراه کاشانی از غرب و خیابان ستارخان از شرق را به هم پیوند می‌دهد. در جنوب غربی این میدان ایستگاه متروی صادقیه جای گرفته‌است.

نام

نام محله به صورت عمومی در رسانه‌ها و میان مردم ساکن تهران آریاشهر است اما در رسانه‌های رسمی ایران بیشتر نام جدید آن، یعنی صادقیه به کار برده شده‌است. بسیاری حذف نام آریاشهر را اقدامی نالازم و غیر کارشناسی خوانده‌اند و شهرداری و شورای شهر تهران نیز بعدها دلیلی برای تداوم این تغییر نام اعلام نکردند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها