مجله موبایل آریانا

مجله موبایل آریانا

 فروش موبایل قطعات لوازم جانبی کاشان

 فروش موبایل قطعات لوازم جانبی کاشان

 فروش موبایل قطعات لوازم جانبی کاشان

مرکز فروش موبایل و قطعات و لوازم جانبی موبایل اردبیل کجاست ؟

اگر در همین لحظه تصمیم بگیرید یک گوشی موبایل خریداری کنید روش آنلاین را انتخاب می‌کنید یا خرید حضوری؟  در صورتی که هریک از این روش‌ها را انتخاب کنید آیا می‌دانید باید از کجا خرید خود را انجام دهید؟ آیا با بهترین موبایل فروشی تهران آشنا هستید؟ در ادامه این مطلب قصد داریم به این موضوع بیشتر بپردازیم، پس حتما همراه ما باشید.

بورس موبایل در تهران کجا است؟

به احتمال بسیار زیاد نام پاساژ علاالدین به گوشتان خورده است، پاساژی که می‌توانیم آن را دنیای گوشی‌ها و لوازم جانبی تک و عمده بدانیم. به نوعی می‌توان گفت پاساژ علاالدین کل گوشی‌ها را در سطح شهر پخش می‌کند، پس به جای جستجو برای اسامی موبایل فروشی های تهران می‌توانید به این پاساژ سر بزنید. برای هر گوشی لوازم جانبی می‌خواهید و به دنبال هر مدلی که هستید به احتمال قوی در پاساژ علاالدین می‌توانید آن را پیدا کنید.

در کنار علاالدین پاساژی با نام چارسو قرار گرفته که به نسبت علاالدین فضای بسیار بهتری دارد و از نظر تصفیه و شرایط رفاهی نیز با شرایط بسیار بهتری مواجه خواهید شد. در پاساژ چارسو با برخی از بزرگترین موبایل فروشی تهران مواجه خواهید شد و گوشی‌ها در این پاساژ کمی گران‌تر از علاالدین هستند.

به غیر از این دو پاساژ در خیابان حافظ شما می‌توانید سری به بازار موبایل ایران بزنید

توجه داشته باشید که سایتی تحت عنوان سایت علاالدین یا بازار موبایل تهران وجود ندارد و برخی از مجوعه‌های داخل این پاساژ هم دارای فروش حضوری و هم فروش آنلاین هستند و به همین جهت در صورت تمایل به خرید آنلاین می‌توانید به سایت این فروشگاه‌ها سر بزنید.

ما در بایمو سعی کردیم یک پاساژ موبایل را یکجا با قیمتهای مناسب در اختیار شما قرار دهیم :

با کلیک روی هر قسمت دنیای از محصولات را شاهد خواهید بود :

انواع گوشی موبایل

انواع تبلت

قطعات موبایل 

لوازم جانبی موبایل 

انواع پاوربانک

انواع شارژر تبلت و موبایل

انواع کیف و کاور گوشی موبایل 

ابزار تعمیر موبایل 

انواع تاچ ال سی دی 

باطری موبایل 

انواع هدفون و هندزفری 

انواع اسپیکر

ساعت هوشمند

انواع لوازم بازی و پلی استیشن

تعمیر انواع موبایل

تعمیرات تبلت

نمایندگی موبایل

خدمات پس از فروش موبایل

آنلاین خرید کنیم یا حضوری؟

هریک از این روش‌ها مزایا و معایت خاص خودش را دارد، برای مثال در صورت خرید آنلاین احتمالا می‌توانید گوشی‌ها را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید و همچنین در وقت خود صرفه‌جویی خواهید کرد و دیگر نیازی نخواهد بود که در ترافیک تهران یا حتی شهر خود به دنبال مغازه‌هایی با قیمت مناسب و شرایط خوب باشید. در صورت خرید آنلاین شما می‌توانید موجودی رنگ و همه موارد را به صورت کامل چک کنید در صورتی که گاهی برای خرید یک رنگ مشخص باید چندین مغازه مختلف را بگردید.

البته خرید حضوری نیز مزیت‌های خودش را دارد و مثلا شم امکان خواهید داشت تا در برخی از فروشگاه‌های بزرگ مانند بایمو گوشی‌های مورد نظر قبل از خرید کار کنید.

در بایمو همچنین با همکاری کادر تخصصی تعمیرات موبایل رایا ونوس آریانا میتوانید انواع موبایل و تبلت خود را تعمیر کنید

 

اما معرفی کاشان

 

کاشان، مرکز شهرستان کاشان در استان اصفهان می‌باشد. کاشان را دارالمومنین، شهر گل و گلاب، شهر خانه‌های تاریخی و پایتخت فرش جهان می‌خوانند. [نیازمند منبع]

این شهر زادگاه یکی از کهن‌ترین تمدن‌های جهان بنام سیلک با قدمتی بیش از هفت هزار سال است. این شهر اولین تمدن یکجانشینی و شهرنشینی را دارد. کاشان با بیش از ۱۷۰۰ اثر تاریخی که ۳۳۳ اثر آن ثبت ملی و باغ فین هم ثبت یونسکو شده‌است.

کاشان در طول تاریخ سکونت‌گاه مردمانی از نژادها و ادیان مختلف بوده، این شهر در قرون گذشته یکی از سکونت‌گاه‌های یهودیان ایران بوده‌است. یهودیان کاشان عمدتاً از دسته یهودیان اخراجی از اسپانیا بودند که در این منطقه سکنی گزیدند و در دهه‌های بعدی به مرور زمان اکثراً مسلمان شدند.[۳]

آب و هوا
اقلیم این شهر که دارای دو بخش کوهستانی و کویریست که این ویژگی باعث شده همزمان آب و هوای متفاوتی را در مناطق اطراف آن رویت کرد. مناطق کویری در بخش شمالی و شرقی و هوایی کوهستانی در بخش جنوبی و غربی آن قرار دارد، وجود بخش گرمسیر در نزدیک کاشان باعث شده که میوه‌های (چغاله بادام، گوجه سبز، زردآلو و قیصی) آن زودتر به دست بیاید و نوبرانه راهی بازار شود، که آن را به یکی از سکونتگاه‌های مهم در ایران بدل ساخته‌است. کاشان با ۲۷۰۰ هکتار مزرعه گل محمدی بزرگ‌ترین تولیدکننده گل محمدی و همچنین بالاترین نرخ تولید گل محمدی با چهار تن در هکتار می‌باشد و در تولید بیش از ۱۵ هزار تن گلاب بزرگ‌ترین تولیدکننده گلاب می‌باشد.

آداب و رسوم
گلاب‌گیری و قالی‌شویان از مراسم سنتی این شهر است که سالانه بازدیدکنندگان زیادی را به خود اختصاص می‌دهد. مراسم گلاب‌گیری معمولاً از اوایل اردیبهشت ماه شروع شده و تا اواخر خرداد ادامه دارد که مقصد گردشگری تعداد زیادی از مردم ایران می‌باشد و مراسم قالی‌شویان در جمعه دوم مهرماه هر سال در کاشان برگزار می‌گردد. از مناطق کویری کاشان می‌توان راوند، خزاق، مشکات را نام برد. از مناطق کوهستانی کاشان نیز می‌توان قمصر، قهرود، کامو، نیاسر، برزک و مرق و نشلج را عنوان کرد.

ریشه‌شناسی
مقالهٔ اصلی: پیشینه نام کاشان
در مورد ریشه نام شهر کاشان مانند بسیاری از نام‌های دیگر اختلاف نظر وجود دارد. گفته می‌شود نام کاشان از قوم کاسی گرفته شده، کاسپین‌ها گروهی از مهاجران بودند که در این منطقه ساکن شدند کاسیان در کاشان امروزی و پین‌ها در منطقه فین کاشان سکونت گزیدند. گروهی کاشان را برگرفته از «کی آشیان» به معنای جایگاه حاکمان می‌دانند و گروهی دیگر لغت کاشان را به معنی خانه‌های تابستانی که با چوب و نی ساخته می‌شوند، دانسته‌اند. بر اساس نظر دیگری کاشان تحریف‌شدهٔ «کاسیان» و به معنای محل اسکان اقوام کاسی یا همان کاشی بوده‌است، و امروزه کاشانی‌ها را «کاشی» خطاب می‌کنند. در گفته‌های دیگر ساخت کاشی مرغوب در این منطقه را دلیل نام‌گذاری شهر به نام کاشیان می‌دانند که به کاشان تحریف شده‌است.[۴]

بازار بزرگ کاشان
تاریخچه
دوران پارینه سنگی
قدیمی‌ترین آثار سکونت انسان در منطقه کاشان شامل ابزارهای سنگی است که در کنار چشمه‌های نیاسر و در تراورتن کفتار خون کشف شده‌اند و مربوط به عصر پارینه سنگی میانی هستند که بیش از چهل هزار سال قدمت دارند.[۵] در این دوره احتمالاً انسان نئاندرتال در منطقه می‌زیسته‌است. از حدود چهل هزار سال پیش انسان امروزین در منطقه مستقر شده که آثار آنها در تپه‌های تراورتن سفید آب یافت شده‌است.[۶] انسان‌های این دوره از طریق شکار و گردآوری نباتات امرار معاش می‌کردند و با توجه به خشکی منطقه بیشتر در اطراف چشمه‌های دامنه کوه کرکس مستقر می‌شدند. ابزارهای سنگی ساخته شده توسط این انسان‌ها هم‌اکنون در موزه ملی ایران در معرض دید عموم است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
آیا نیاز به راهنمایی دارید ؟