مجله موبایل آریانا

مجله موبایل آریانا

 فروش موبایل قطعات لوازم جانبی پاساژ چهارسو

 فروش موبایل قطعات لوازم جانبی پاساژ چهارسو

 فروش موبایل قطعات لوازم جانبی پاساژ چهارسو

 

مرکز فروش موبایل و قطعات و لوازم جانبی موبایل پاساژ پایتخت

اگر در همین لحظه تصمیم بگیرید یک گوشی موبایل خریداری کنید روش آنلاین را انتخاب می‌کنید یا خرید حضوری؟  در صورتی که هریک از این روش‌ها را انتخاب کنید آیا می‌دانید باید از کجا خرید خود را انجام دهید؟ آیا با بهترین موبایل فروشی تهران آشنا هستید؟ در ادامه این مطلب قصد داریم به این موضوع بیشتر بپردازیم، پس حتما همراه ما باشید.

بورس موبایل در تهران کجا است؟

به احتمال بسیار زیاد نام پاساژ علاالدین به گوشتان خورده است، پاساژی که می‌توانیم آن را دنیای گوشی‌ها و لوازم جانبی تک و عمده بدانیم. به نوعی می‌توان گفت پاساژ علاالدین کل گوشی‌ها را در سطح شهر پخش می‌کند، پس به جای جستجو برای اسامی موبایل فروشی های تهران می‌توانید به این پاساژ سر بزنید. برای هر گوشی لوازم جانبی می‌خواهید و به دنبال هر مدلی که هستید به احتمال قوی در پاساژ علاالدین می‌توانید آن را پیدا کنید.

در کنار علاالدین پاساژی با نام چارسو قرار گرفته که به نسبت علاالدین فضای بسیار بهتری دارد و از نظر تصفیه و شرایط رفاهی نیز با شرایط بسیار بهتری مواجه خواهید شد. در پاساژ چارسو با برخی از بزرگترین موبایل فروشی تهران مواجه خواهید شد و گوشی‌ها در این پاساژ کمی گران‌تر از علاالدین هستند.

به غیر از این دو پاساژ در خیابان حافظ شما می‌توانید سری به بازار موبایل ایران بزنید

توجه داشته باشید که سایتی تحت عنوان سایت علاالدین یا بازار موبایل تهران وجود ندارد و برخی از مجوعه‌های داخل این پاساژ هم دارای فروش حضوری و هم فروش آنلاین هستند و به همین جهت در صورت تمایل به خرید آنلاین می‌توانید به سایت این فروشگاه‌ها سر بزنید.

ما در بایمو سعی کردیم یک پاساژ موبایل را یکجا با قیمتهای مناسب در اختیار شما قرار دهیم :

با کلیک روی هر قسمت دنیای از محصولات را شاهد خواهید بود :

انواع گوشی موبایل

انواع تبلت

قطعات موبایل 

لوازم جانبی موبایل 

انواع پاوربانک

انواع شارژر تبلت و موبایل

انواع کیف و کاور گوشی موبایل 

ابزار تعمیر موبایل 

انواع تاچ ال سی دی 

باطری موبایل 

انواع هدفون و هندزفری 

انواع اسپیکر

ساعت هوشمند

انواع لوازم بازی و پلی استیشن

تعمیر انواع موبایل

تعمیرات تبلت

نمایندگی موبایل

خدمات پس از فروش موبایل

 

آنلاین خرید کنیم یا حضوری؟

هریک از این روش‌ها مزایا و معایت خاص خودش را دارد، برای مثال در صورت خرید آنلاین احتمالا می‌توانید گوشی‌ها را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید و همچنین در وقت خود صرفه‌جویی خواهید کرد و دیگر نیازی نخواهد بود که در ترافیک تهران یا حتی شهر خود به دنبال مغازه‌هایی با قیمت مناسب و شرایط خوب باشید. در صورت خرید آنلاین شما می‌توانید موجودی رنگ و همه موارد را به صورت کامل چک کنید در صورتی که گاهی برای خرید یک رنگ مشخص باید چندین مغازه مختلف را بگردید.

البته خرید حضوری نیز مزیت‌های خودش را دارد و مثلا شم امکان خواهید داشت تا در برخی از فروشگاه‌های بزرگ مانند بایمو گوشی‌های مورد نظر قبل از خرید کار کنید.

در بایمو همچنین با همکاری کادر تخصصی تعمیرات موبایل رایا ونوس آریانا میتوانید انواع موبایل و تبلت خود را تعمیر کنید

 

اما معرفی محله خیابان جمهوری

خیابان جمهوری مرکز خرید کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی است. در دو سمت خیابان، فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های بسیاری به چشم می‌خورد. هرروزه افراد بسیاری به قصد خرید لوازم خانگی و کالاهای دیجیتال در شلوغی‌های این منطقه گام برمی‌دارند. منطقه‌ای که پر است از بناها و ساختمان‌های قدیمی و رنگ‌ورورفته. اما در میان این بافت قدیمی و مرکزی تهران مجموعه‌ای مدرن با معماری منحصربه‌فرد خود می‌درخشد. مجتمع چارسو، تفاوت آشکاری با محیط شلوغ و پرسروصدای اطراف خود دارد. بنایی که به سبک مینیمال طراحی شده و با در کنارهم‌قرارگرفتن دو رنگ طوسی و سفید در طراحی آن، آرامشی بی‌نظیر را منتقل می‌کند.

مجموعه چارسو در سال ۹۱ در طی ۴۰ ماه و در زمینی به مساحت ۵۷۰۰ مترمربع در منطقه ۱۲ شهرداری تهران ساخته شد. این مجتمع با هدف ایجاد یک مرکز تجاری مدرن در مرکز تهران ایجاد شد و طراحی آن با محوریت فعالیت‌های تجاری، فرهنگی و تفریحی شکل گرفت.

مجتمع چارسو به‌صورت تخصصی مرکز خرید و فروش محصولات و کالاهای دیجیتال است از انواع گوشی‌های همراه تا برندهای مختلف لپ‌تاب و همچنین لوازم جانبی مربوط به آن. انواع کالاهای دیجیتال از تمامی برندهای معتبر روز دنیا در این مجموعه عظیم فروخته می‌شود. علاوه بر آن در طبقه همکف، فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر لوازم خانگی نیز مشاهده می‌شود.

در طراحی بازار چارسو سعی کرده‌اند علاوه بر مرکزیت تجاری آن از امکانات ویژه رفاهی و فرهنگی هم بهره‌برداری شود. با این منظور طبقه پنجم چارسو شامل فودکورت بزرگی می‌شود که باتوجه‌به دیوار شیشه‌ای دورتادور خود، دید کاملی به مرکز شهر تهران دارد و لذت صرف غذا در محیطی مدرن را دوچندان می‌کند. همچنین در طبقه ششم این مجتمع، مجموعه فرهنگی با پنج سالن متفاوت سینمایی قرار گرفته که در سال‌های گذشته میزبان جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی بسیار بوده است.

چارسو کلمه‌ای ایرانی و نام یکی از قدیمی‌ترین سالن‌های تئاتری ایران است.

یکی از نکات مهم بازار چارسو این است که این مجتمع عظیم دقیقا روبه‌روی پاساژ معروف علاالدین و در ضلع غربی آن قرار گرفته است. پاساژی که از گذشته تا به امروز به‌عنوان مرکز خرید کالای دیجیتال از آن یاد می‌شود. البته همواره تقاطع خیابان حافظ و جمهوری را بورس خرید و فروش لوازم دیجیتال می‌دانند اما با افتتاح مجتمع چارسو، بازار فروش لوازم دیجیتال در این منطقه رونق بیشتری گرفته و مسلما تعداد بالای فروشگاه‌ها و تنوع بسیار محصولات در کنار امکانات ویژه تفریحی و فرهنگی این مجموعه تاثیر بسیاری داشته است.

همیشه یکی از جذابیت‌های گردش در شهر، بازدید از مرکز آن است. در خیابان‌های این منطقه از تهران که قدم می‌زنید ساختمان‌ها و بناهای تاریخی می‌بینید که هنوز دست‌نخورده باقی مانده‌ است و در دل خود هزاران خاطره دارد. مرکز تهران بخش شلوغ و پرهیاهوی شهر است بخشی که شامل تعداد زیادی مرکز تجاری و دولتی است و همچنین شامل تعداد زیادی سفارتخانه می‌شود.

زیبایی بصری بازار چارسو جلوه متفاوتی به مرکز تهران داده است و به‌عنوان مرکزی تجاری، فرهنگی و تفریحی تعداد بازدیدکنندگان این منطقه را به تعداد چشمگیری افزایش داده است.

 

بازار چارسو ۶ طبقه دارد که طبقه همکف آن شامل فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های محصولات صوتی تصویری و لوازم خانگی است. طبقه اول تا چهارم این مجتمع به فروش محصولات و کالاهای دیجیتال اعم از گوشی موبایل، تبلت، انواع گجت و… اختصاص یافته است. طبقه پنجم شامل رستوران و فودکورت است و در نهایت طبقه ششم مجموعه که بخش فرهنگی بازار چارسو محسوب می‌شود، چندین سالن مختلف سینما با جدیدترین تکنولوژی دیجیتال دارد.

طبقه اول تا چهارم، بورس کالاهای دیجیتال و لوازم جانبی

بازار چارسو

از پله‌های برقی که به‌سمت بالا حرکت کنید فروشگاه‌های ویژه محصولات دیجیتال را می‌بینید. ۴ طبقه از مجتمع چارسو به فروشگاه‌های خدمات دیجیتال اختصاص یافته و انواع کالاهای مربوط به این بخش، از گوشی همراه گرفته تا انواع لپ‌تاب و گجت‌های روز دنیا در آن عرضه می‌شود. در واقع از طبقه اول تا چهارم بازار چارسو، فروشگاه‌ها و مراکز تخصصی خرید و فروش و تعمیر انواع موبایل، لپ‌تاب و … قرار گرفته و تنوع زیاد و قیمت نسبتا مناسبی را شامل می‌شود.

در این ۴ طبقه فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های به‌مراتب بیشتری خواهید دید. اکثر فروشگاه‌ها مختص فروش انواع موبایل و لوازم جانبی مربوط به آن است. بعضی از فروشگاه‌ها مرکز فروش کنسول‌های بازی است و در کنار آن انواع بازی‌های محبوب و پرطرفدار را عرضه می‌کند. می‌توانید دستگاه‌ها و لوازم صوتی دلخواه خود را از فروشندگان تخصصی آن خریداری کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
آیا نیاز به راهنمایی دارید ؟