مجله موبایل آریانا

تعمیرات گوشی موبایل آیفون

تعمیرات گوشی موبایل آیفون

تعمیرات گوشی موبایل آیفون

تعمیرات گوشی موبایل آیفونشاید زمانی که استیو وزنیاک ۲۰ ساله و استیو جابز (Steve Jobs) ۱۶ ساله در سال ۱۹۷۱ دوستی خود را بر پایه رؤیاهای‌شان شکل داده‌بودند، تصور نمی‌کردند که کمتر از ۶ سال بعد بتوانند در اوج جوانی، شرکت خودشان را تأسیس کنند. دو استیو داستان اپل در سال ۱۹۷۷ توانستند اولین نمونه کامپیوترهای اپل را در گاراژ خانه جابز به صورت دستی تولید کرده و همزمان با آن، شرکت خود را با نام کمپانی اپل وارد بازار کنند.

فروش اولین نمونه‌های کامپیوتورهای شخصی اپل، اعتبار قابل توجهی را برای این شرکت ایجاد کرد. به طوری که با تولید و معرفی نمونه‌های دیگری مثل اپلII و اپلIII که به فلاپی درایو و سیستم‌عامل داس مجهز بودند، توانست نامی در میان دیگر برندها در آورد و به عنوان یک شرکت رسمی، تحت عنوان برند اپل، شناخته شود.

جریان سیب شرکت اپل بیشتر با دو استیو که بنیان‌گذاران اصلی آن بودند، شناخته می‌شود. اما شاید اگر نفر سومی به این گروه دوستی وارد نمی‌شد، امروز نسخه‌های محبوبی مانند آیفون و آی‌پد وجود نداشتند. در تاریخچه اپل، قطعا باید به حضور کوتاه‌مدت اما تأثیرگذار رونالد وین اشاره کنیم. داستان از این قرار بود که جابز توانست دوست خود، رونالد را متقاعد کند تا ۱۰ درصد از سهام برند اپل را در اختیار بگیرد که این حرکت در سرگذشت اپل، نقطه عطفی بود، چراکه در سازوکار تولیدات آن تأثیرات مثبتی بر جای گذاشت.

داستان اپل بعد از مرگ زودهنگام استیو جابز در سال ۲۰۱۱ ادامه پیدا کرد و این نام تجاری توانست در صدر بازار محصولات فناوری جهان قرار بگیرد، به طوری که سهم برند اپل از بازار جهان تقریبا در تمام محصولات این کمپانی، گوشی‌های هوشمند، کامپیوتر، اپل واچ و آی‌پد در صدر یا نزدیک به صدر بازارهای جهانی قرار دارد.

در سال ۲۰۱۹ سهم بازار گوشی‌های‌ آیفون، در یک رقابت تنگانگ با گوشی‌های هوآوی (Huawei) و گوشی‌های سامسونگ (Samsung) قرار داشته و تقریبا بین ۱۶ تا ۲۰ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است. این سهم، خصوصا در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۹ به بالاترین حد خود یعنی ۲۰ درصد و در سال بعد یعنی پایان ۲۰۲۰، به ۲۱ درصد رسید.

سهم بازار کامپیوترهای شخصی سه برند لنوو، اچ‌پی و دل، در صدر جدول بوده و برند اپل بعد از ایسوس در جایگاه پنجم جهان قرار گرفته است. این موضوع نشان دهنده آن است که این شرکت در بازار رایانه‌های شخصی رقبای قدرتمندتری دارد. میزان سهم اپل در این بازار، در فاصله سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ بین ۶ تا ۷ درصد بوده است. سهم شرکت اپل از بازار کامپیوترهای شخصی نیز در یک سال اخیر از ۵.۸ درصد به ۸ درصد رسیده است.

سهام شرکت اپل در بازار ساعت‌های هوشمند، در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد. باید گفت که ساعت هوشمند اپل‌واچ، جایگاه قابل توجهی را در بازارهای جهانی به خود اختصاص داده و تقریبا نیمی از این بازار را از آن خود کرده است. طبیعتا این موفقیت در داستان اپل، یک نقطه عطف به شمار می‌رود که منجر به درآمدزایی بیشتری نیز برای این شرکت خواهد شد.

در رابطه با تبلت هوشمند اپل (iPad) نیز همه چیز عالی پیش می‌رود. برند اپل در کنار سایر رقبای قدرتمند خود، یعنی سامسونگ، آمازون، لنوو و هوآوی، صدرنشین بازار تبلت بوده و با فروش آیپدهای خود ۳۴.۶ درصد از سهم بازار را در سال ۲۰۱۹ به خود اختصاص داده و به عنوان یک شرکت قدرتمند ظاهر شده است.

 

 

بایمو اراده دهنده انواع گوشی موبایل آیفون در بازار ایران

آریانا مرکز تعمیرات تخصصی گوشی آیفون 

 

انواع قطعات گوشی موبایل اپل را از بایمو بخواهید.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها