مجله موبایل آریانا

فروش گوشی موبایل اچ تی سی

فروش گوشی موبایل اچ تی سی

فروش گوشی موبایل اچ تی سی

فروش گوشی موبایل اچ تی سی

 

شرکت HTC هنوز هم پابرجا است. در صنعت موبایل، گذراندن فراز و نشیب‌ها یک امر عادی محسوب می‌شود، اما احتمالا هیچ شرکتی بیش از HTC این افت‌وخیزها را تجربه نکرده است. این شرکت تایوانی سرد و گرم روزگار را چشیده. روزی روزگاری این شرکت اولین گوشی اندرویدی را ساخت، سپس بدنه‌ی آلومینیومی را به یک استاندارد برای پرچم‌داران تبدیل کرد و درنهایت، به جایی رسید که دچار ضررهای زیادی شد. هرچند شرکت HTC دیگر از دوران اوج گذشته‌اش فاصله گرفته، اما این باعث نمی‌شود که محصولات عالی این شرکت را فراموش کنیم. در ادامه، در میان معرفی ۵ گوشی HTC که احتمالا بهترین گوشی‌های این برند بوده‌اند

 

 

اچ‌تی‌سی در ابتدا تنها طراح و تولیدکنندهٔ اصلی محصولات محسوب می‌شود و محصولات خود را تحت‌نام اپراتورهایی مثل تی-موبایل عرضه می‌کرد. کمپانی تمام تمرکز خود را در عرضه محصولات قراردادی با اپراتورهای تلفن‌همراه قرار داده بود. امروزه اچ‌تی‌سی محصولات خود را تحت برند خود یعنی اچ‌تی‌سی عرضه می‌کند. اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۱ به‌عنوان ۹۸اُمین برند برتر در بهترین نامهای اینتر برند شناخته شد.

اچ‌تی‌سی سابقاً یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در جهان شناخته می‌شد و بیشتر تولیدات این شرکت را مدل‌های مختلف گوشی‌های این شرکت تشکیل می‌دادند، اما با کنار رفتن این شرکت از صحنه رقابت، این شرکت درحال حاضر تنها یک مدل گوشی هوشمند تولید و عرضه می‌کند. تولیدات دیگر این شرکت درحال حاضر، شامل چندین مدل هدفون، چند محصول مرتبط به فناوری 5G و همچنین محصولات واقعیت مجاز می‌شود.

 

آریانا مرکز تخصصی تعمیرات گوشی موبایل اچی تی سی 

بایمو مرکز پخش لوازم یدکی و قطعات گوشی اچ تی سی 

انواع گوشی موبایل اچ تی سی را از بایمو تهیه نمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها