مجله موبایل آریانا

مجله موبایل آریانا

مرکز فروش موبایل و قطعات و لوازم جانبی موبایل بازار موبایل

مرکز فروش موبایل و قطعات و لوازم جانبی موبایل بازار موبایل

مرکز فروش موبایل و قطعات و لوازم جانبی موبایل بازار موبایل

مرکز فروش موبایل و قطعات و لوازم جانبی موبایل صادقیه کجاست ؟

اگر در همین لحظه تصمیم بگیرید یک گوشی موبایل خریداری کنید روش آنلاین را انتخاب می‌کنید یا خرید حضوری؟  در صورتی که هریک از این روش‌ها را انتخاب کنید آیا می‌دانید باید از کجا خرید خود را انجام دهید؟ آیا با بهترین موبایل فروشی تهران آشنا هستید؟ در ادامه این مطلب قصد داریم به این موضوع بیشتر بپردازیم، پس حتما همراه ما باشید.

بورس موبایل در تهران کجا است؟

به احتمال بسیار زیاد نام پاساژ علاالدین به گوشتان خورده است، پاساژی که می‌توانیم آن را دنیای گوشی‌ها و لوازم جانبی تک و عمده بدانیم. به نوعی می‌توان گفت پاساژ علاالدین کل گوشی‌ها را در سطح شهر پخش می‌کند، پس به جای جستجو برای اسامی موبایل فروشی های تهران می‌توانید به این پاساژ سر بزنید. برای هر گوشی لوازم جانبی می‌خواهید و به دنبال هر مدلی که هستید به احتمال قوی در پاساژ علاالدین می‌توانید آن را پیدا کنید.

در کنار علاالدین پاساژی با نام چارسو قرار گرفته که به نسبت علاالدین فضای بسیار بهتری دارد و از نظر تصفیه و شرایط رفاهی نیز با شرایط بسیار بهتری مواجه خواهید شد. در پاساژ چارسو با برخی از بزرگترین موبایل فروشی تهران مواجه خواهید شد و گوشی‌ها در این پاساژ کمی گران‌تر از علاالدین هستند.

به غیر از این دو پاساژ در خیابان حافظ شما می‌توانید سری به بازار موبایل ایران بزنید

توجه داشته باشید که سایتی تحت عنوان سایت علاالدین یا بازار موبایل تهران وجود ندارد و برخی از مجوعه‌های داخل این پاساژ هم دارای فروش حضوری و هم فروش آنلاین هستند و به همین جهت در صورت تمایل به خرید آنلاین می‌توانید به سایت این فروشگاه‌ها سر بزنید.

ما در بایمو سعی کردیم یک پاساژ موبایل را یکجا با قیمتهای مناسب در اختیار شما قرار دهیم :

با کلیک روی هر قسمت دنیای از محصولات را شاهد خواهید بود :

انواع گوشی موبایل

انواع تبلت

قطعات موبایل 

لوازم جانبی موبایل 

انواع پاوربانک

انواع شارژر تبلت و موبایل

انواع کیف و کاور گوشی موبایل 

ابزار تعمیر موبایل 

انواع تاچ ال سی دی 

باطری موبایل 

انواع هدفون و هندزفری 

انواع اسپیکر

ساعت هوشمند

انواع لوازم بازی و پلی استیشن

تعمیر انواع موبایل

تعمیرات تبلت

نمایندگی موبایل

خدمات پس از فروش موبایل

 

آنلاین خرید کنیم یا حضوری؟

هریک از این روش‌ها مزایا و معایت خاص خودش را دارد، برای مثال در صورت خرید آنلاین احتمالا می‌توانید گوشی‌ها را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید و همچنین در وقت خود صرفه‌جویی خواهید کرد و دیگر نیازی نخواهد بود که در ترافیک تهران یا حتی شهر خود به دنبال مغازه‌هایی با قیمت مناسب و شرایط خوب باشید. در صورت خرید آنلاین شما می‌توانید موجودی رنگ و همه موارد را به صورت کامل چک کنید در صورتی که گاهی برای خرید یک رنگ مشخص باید چندین مغازه مختلف را بگردید.

البته خرید حضوری نیز مزیت‌های خودش را دارد و مثلا شم امکان خواهید داشت تا در برخی از فروشگاه‌های بزرگ مانند بایمو گوشی‌های مورد نظر قبل از خرید کار کنید.

در بایمو همچنین با همکاری کادر تخصصی تعمیرات موبایل رایا ونوس آریانا میتوانید انواع موبایل و تبلت خود را تعمیر کنید

 

اما معرفی بازار موبایل

بازار موبایل ایران یکی از مراکز خرید تهران است که در زمینه عرضه گوشی موبایل، لوازم صوتی و تصویری، دوربین دیجیتال، ساعت هوشمند و کنسول بازی فعالیت دارد. این بازار که مطابق با استانداردهای مراکز خرید بین‌المللی ساخته شده، با گردآوری برندهای معتبر جهانی در کنار یکدیگر، فرصت مقایسه کیفیت کالاها را برای مشتریان فراهم آورده است. این فرصت مهم، برای عرضه‌کنندگان کالا امکان رقابت و برای خریداران کالا، حق انتخاب بهتر ایجاد می‌کند.

معماری زیبا، استفاده از بهترین مصالح و تجهیزات و تکنولوژی مدرن از نقاط قوت بازار موبایل ایران به شمار می‌رود. همچنین خدمات و امکانات رفاهی، محیط خانوادگی آرام، وجود کافه و رستوران، برخورد خوب فروشندگان، مدیریت کارآمد و سهولت مقایسه قیمت‌ها، بازار موبایل ایران را به یکی از بهترین مراکز خرید تهران تبدیل کرده است.

با ما همراه باشید تا شما را با تاریخچه، شعبه‌ها، ساعت کاری و فروشگاه‌های بازار موبایل ایران آشنا کنیم.

با بازار موبایل ایران بیشتر آشنا شوید:

بازار موبایل ایران کجاست؟

  • آدرس: تهران، خیابان حافظ، پایین‌تر از خیابان جمهوری، بین کوچه غزالی و کوچه اقتدار، بازار موبایل ایران (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۶۴۹۲ ۰۲۱

بازار موبایل ایران ۱

منبع عکس: balad.ir ، عکاس: ناشناس

بازار موبایل ایران در خیابان حافظ یکی از مراکز خرید لوازم الکترونیکی در تهران است که با حضور برندهای معتبر جهانی، محیط خانوادگی و امکانات رفاهی مناسب از بهترین جاهای تهران برای خرید موبایل و کامپیوتر به شمار می‌رود.

مسیر دسترسی به بازار موبایل ایران

بازار موبایل ایران، به‌وسیله خودروی شخصی و مترو قابل‌دسترسی است.

  • خودروی شخصی: هر نقطه از شهر هستید خود را به خیابان حافظ برسانید. بازار موبایل ایران ۱، نبش خیابان حافظ پایین‎‌تر از خیابان جمهوری بین کوچه اقتدار و کوچه غزالی قرار دارد. برای پارک خودرو از پارکینگ بزرگ مجموعه استفاده کنید.
  • مترو: نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به بازار موبایل ایران، ایستگاه متروی حسن‌آباد در خط دو متروی تهران (فرهنگسرا-صادقیه) است که در فاصله ۵۰۰ متری از بازار موبایل قرار دارد و با حدود هفت دقیقه پیاده‌روی به این بازار می‌رسید.

شعب بازار موبایل ایران

بازار موبایل ایران در حال حاضر سه شعبه ۱، ۲ و ۳ دارد که دو شعبه اول در تهران و شعبه سوم در کرمان ساخته شده است.

 بازار موبایل ایران ۱

بازار موبایل ایران

منبع عکس:pcdco.org، عکاس: ناشناس

«بازار موبایل ایران» یا «بازار موبایل ایران ۱» با مساحتی برابر ۶۳,۰۰۰ متر مربع در ۱۴ طبقه بنا شده است. این مجموعه که یکی از بهترین جاهای تهران برای خرید موبایل، کامپیوتر و لوازم دیجیتال به شمار می‌رود، شامل پنج طبقه تجاری، خدماتی و رفاهی و همچنین ۹ طبقه پارکینگ است. از امکانات بازار موبایل ایران می‌توان پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، سوپر مارکت، سلف سرویس، نمازخانه، سرویس بهداشتی، پله‌برقی، آسانسور و… را نام برد. از امتیازات برتر این مجموعه بی‌نظیر باید به تفکیک طبقات بر اساس نوع محصولات و خدمات اشاره کرد.

 بازار موبایل ایران ۲

  • آدرس: تهران، بزرگراه آیت‌الله سعیدی، خیابان یافت آباد شرقی، جنب پارکینگ طبقاتی شهرداری منطقه ۱۷، بازار موبایل ایران ۲ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۶۶۶۴۵۳۳۵ ۰۲۱

بازار موبایل ایران ۲

منبع عکس: kojachidare.com، عکاس: ناشناس

«بازار موبایل ایران ۲» با زیر بنایی برابر ۲۵,۰۰۰ متر مربع در هفت طبقه بنا شده است. این مجموعه که یکی از بهترین مراکز خرید تهران در زمینه موبایل و لوازم جانبی آن به شمار می‌رود، شامل سه طبقه تجاری و خدماتی، یک طبقه نمایشگاه اختصاصی و سه طبقه پارکینگ می‌شود. در بازار موبایل شماره ۲ سعی بر این بوده است تا با گردآوری تمام برندهای مطرح و معتبر موبایل و لوازم جانبی و حضور شرکت‌های گارانتی‌کننده این محصولات، نیاز مشتریان در این زمینه فراهم شود.

بازار موبایل شماره ۲، دارای ۲۰۰ پارکینگ است و امکان استفاده از ۱,۲۰۰ واحد پارکینگ شهرداری منطقه ۱۷ در مجاورت مجموعه وجود دارد. از امکانات دیگر این مجموعه می‌توان به سوپر مارکت، نمازخانه، پله‌برقی، آسانسور، سیستم اعلان و اطفای حریق، سیستم برق اضطراری هوشمند، سیستم دوربین مدار بسته، سیستم صوتی مرکزی، سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی، سرویس بهداشتی مدرن و… اشاره کرد.

بازار موبایل ایران ۳

  • آدرس: کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، نرسیده به چهارراه امام جمعه، بازار موبایل ایران شماره ۳ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۴۴۴۳۰۸ ۰۳۴

بازار موبایل ایران ۳

منبع عکس: mobile724.com، عکاس: ناشناس

«بازار موبایل ایران ۳» در شهر کرمان در زمینی به مساحت ۸,۰۰۰ متر مربع در هشت طبقه بنا شده است. این مجموعه که یکی از بهترین مراکز خرید موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و لوازم جانبی به شمار می‌رود، سه طبقه تجاری، سه طبقه اداری، یک طبقه نمایشگاه و یک طبقه رستوران با برترین برندهای غذایی را شامل می‌شود. از امکانات این مجموعه باید به پله‌برقی، آسانسور، اینترنت، نمازخانه، سوپرمارکت، سرویس بهداشتی و… اشاره کرد.

تاریخچه بازار موبایل ایران

بازار موبایل ایران در سال ۱۳۸۸ شمسی در خیابان حافظ، پایین‌تر از چهارراه جمهوری افتتاح شد. در این مجموعه علاوه بر برندهای جهانی موبایل، کالاهای دیجیتال مانند لپ‌تاپ، لوازم صوتی و تصویری، ساعت‌های هوشمند، کنسول بازی، دوربین دیجیتال، دوربین‌های فیلمبرداری و… نیز عرضه می‌شود.

علی انصاری، مالک بازار موبایل ایران، این پاساژ را به‌منظور رقابت با پاساژ علاالدین و در فاصله‌ای نیم کیلومتری از آن احداث کرد. پاساژ علاالدین از سال ۷۸ فعالیت خود را در زمینه فروش موبایل و لوازم جانبی آغاز کرده بود؛ با این وجود، بازار موبایل ایران در مدت زمان کوتاهی توانست به رقیب سرسختی برای علاالدین و همچنین به یکی از بهترین جاهای تهران برای خرید موبایل و کامپیوتر تبدیل شود.

بازار موبایل شماره ۲ در سال ۱۳۹۴، با هدف ارائه خدمات تخصصی در زمینه موبایل و لوازم جانبی در منطقه‌ای خارج از محدوده طرح ترافیک و طرح آلودگی هوای شهر تهران افتتاح شد. این مجموعه در منطقه ۱۷ شهرداری در یافت‌آباد شرقی قرار دارد.

بازار موبایل شماره ۳ در شهریور ۱۳۹۵، با هدف توسعه فضاهای مدرن تجاری و خرید مطمئن کالاهایی مانند موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، لوازم جانبی و… در شهر کرمان احداث شد و به بهره‌برداری رسید.

مالک بازار موبایل ایران

مالک بازار موبایل ایران آقای علی انصاری است که مالکیت بازار مبل ایران را نیز بر عهده دارد.

ساعت کاری بازار موبایل ایران

بازار موبایل ایران

منبع عکس: shoppingcenters.ir، عکاس: ناشناس

ساعت کاری بازار موبایل ایران ۱ (شعبه حافظ)

  • روزهای عادی: ۹ تا ۲۱
  • روزهای تعطیل: ۹ تا ۱۶

ساعت کاری بازار موبایل ایران ۲ (شعبه یافت آباد)

  • روزهای عادی: ۹ تا ۲۱
  • روزهای تعطیل: ۹ تا ۲۰

ساعت کاری بازار موبایل ایران ۳ (شعبه کرمان)

  • روزهای عادی: ۹ تا ۲۱
  • روزهای تعطیل: ۱۷ تا ۲۱

فروشگاه‌های بازار موبایل ایران

فروشگاه‌های بازار موبایل ایران

منبع عکس: mobile724.com، عکاس: ناشناس

فروشگاه‌های بازار موبایل ایران ۱

بازار موبایل ایران ۱، مجموعه‌ای ۱۴ طبقه‌ای است که پنج طبقه آن به واحدهای تجاری اختصاص دارد و حدود ۱۲۰ فروشگاه را شامل می‌شود و کالاهایی مانند دوربین دیجیتال، موبایل، کامپیوتر، لپ‌تاپ، لوازم صوتی و تصویری و لوازم جانبی کامپیوتر را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

  • طبقه زیرین : این طبقه فروشگاه‌هایی مانند پارسه، عقیق، همراه سرویس ایرانیان، کوروش، اسمارت، تک همراه، آلفاتل، کاپیتال، دفتر پیشخوان دولت و… را در خود جای داده است که به فروش موبایل و تعمیرات آن می‌پردازند.
  •  طبقه همکف: در این طبقه فروشگاه‌هایی مانند فوژان، شیائومی، اپل، نمایندگی فروش هوآوی، کمال الکترونیک، مایکروتل، کاراتل، پردیس گستر فارس و… قرار گرفته است که انواع برندهای معتبر موبایل را ارائه می‌دهند.
  • طبقه اول: فروشگاه‌های این طبقه انواع کامپیوتر، انواع دوربین و لوازم جانبی آن‌ها را ارائه می‌دهند. از فروشگاه‌های طبقه اول می‌توان از شهر نوت‌بوک، اپل استور، پارس، ایران موبایل، ایران اپل مارکت، رادیکال، دنیای اپل، پارس، سیب سفید، بیمه رازی، بانک آینده و… نام برد.
  • طبقه دوم: نمایندگی محصولات شیائومی، اپل لند، مایکروتل، خدمات پس از فروش همراه سرویس، نمایندگی خدمات پس از فروش هوآوی، نمایندگی خدمات پس از فروش سامسونگ، سیب ایران و… در این طبقه قرار دارد.
  • طبقه سوم: فست‌فود مجموعه با رستوران‌هایی از قبیل هانی، فست‌فود جینجر، کافی‌شاپ پرسیت، فروشگاه مگا استور لوازم‌خانگی، فروشگاه ژرف آیین پارت و… در این طبقه قرار گرفته است.

منبع عکس: mobile724.com، عکاس: ناشناس

فروشگاه‌های بازار موبایل ایران ۲

بازار موبایل ایران ۲، مجموعه‌ای هفت طبقه‌ای است که سه طبقه آن به واحدهای تجاری اختصاص دارد و در زمینه فروش موبایل، لوازم جانبی و خدمات پس از فروش آن فعالیت دارد.

  • طبقه زیرین : در این طبقه فروشگاه‌هایی مانند آوا تل، میسکال، کیا تل، پایا گستر، پارسیس، دسپینا، آسی تل، ایران‌زمین، دفتر پیشخوان و… قرار گرفته است که خدماتی در زمینه فروش موبایل ارائه می‌دهند.
  •  طبقه همکف: فروشگاه‌های اپل استور، هوآوی ارکان تک تیم، نیروان، دیاموند، پایتخت، موبایل آینده، لوتوس (شعبه مرکزی)، مایکروتل پلاس، بانک آینده، بیمه رازی، نمازخانه و… در این طبقه قرار گرفته است.
  • طبقه دوم: کافی‌شاپ، دفتر مدیریت، محل برگزاری نمایشگاه و موزه مبل ایران در این طبقه واقع شده است.

منبع عکس: mobile724.com، عکاس: ناشناس

فروشگاه‌های بازار موبایل ایران ۳

بازار موبایل ایران ۳، مجموعه‌ای هشت طبقه‌ای است که سه طبقه آن به واحدهای تجاری اختصاص دارد و در زمینه فروش موبایل، تبلت، کنسول بازی، ساعت‌های هوشمند، لوازم جانبی، خدمات پس از فروش و تعمیرات فعالیت دارد.

  • طبقه همکف: در این طبقه فروشگاه‌هایی مانند آرون، ژاو، اپل استور آروند، اپل استور جمهوری، اپل استور ژوان، آریوتل، بازرگانی یک، ماتریکس، پلاس، ساتل و… قرار گرفته است.
  • طبقه اول: این طبقه شامل فروشگاه‌هایی مانند فروشگاه ۱۲۰، نجیب زاده، رادیس، هدفون، اپل استور تاج، موبایل سلیم، امرالد، ساتل گستر و… می‌شود.
  • طبقه دوم: فروشگاه‌های این طبقه شامل شیائومی، رایانه من، هیلو، ونوس، سورن، کبیر، مهاجر، تعمیرات هما، تعمیرات عارف، آقای برچسب، گیم سنتر، دفتر پیشخوان و… است.

دیدنی‌های اطراف بازار موبایل ایران

خانه موزه مقدم

  • آدرس: تهران، خیابان امام خمينی، بعد از خیابان شیخ هادی، جنب بانک ملت، پلاک ۲۵۱، خانه موزه مقدم (مشاهده روی نقشه)
  • ساعت بازدید: همه‌روزه به‌جز دوشنبه و ایام سوگواری از ساعت ۱۰ تا ۱۸

خانه موزه مقدم تهران

منبع عکس: pinorest.com، عکاس: ناشناس

«خانه موزه مقدم» در فاصله ۹۰۰ متری (حدود ۱۱ دقیقه پباده‌روی) از بازار موبایل ایران قرار دارد. این خانه متعلق به یکی از درباریان دوران قاجار، به نام محمد تقی‌ خان احتساب الملک بوده است و از خانه‌های مجلل آن دوران به شمار می‌‌رود. در طراحی و ساخت این خانه به اصول معماری ایرانی مانند حوض، شمعدانی‌ها، شیشه‌هایی به‌رنگ فیروزه‌ای، آبی آسمانی و بنفش و همچنین به فضاسازی باغ ایرانی توجه خاصی شده است.

پسر کوچک محمد تقی‌ خان، با نام استاد محسن مقدم که از بنیان‌گذاران دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است، پس از اتمام تحصیل خود در رشته نقاشی، تاریخ هنر و باستان‌شناسی از اروپا به ایران بازگشت و در خانه پدری سکونت گزید و به جمع‌آوری آثار و اشیای تاریخی مانند قطعات سنگی تراشیده‌شده، کاشی، سفالینه، شیشه، تابلو نقاشی، مهرها، اسناد تاریخی، کلکسیون پارچه و… پرداخت و آن‌ها را با نظم و ترتیب خاصی در گوشه و کنار این خانه قرار داد. خانه موزه مقدم از سال ۱۳۵۱ وقف دانشگاه تهران شده است.

خیابان سی تیر

خیابان سی تیر تهران

منبع عکس: wikipedia.org، عکاس: ناشناس

«خیابان سی تیر» در فاصله ۴۰۰ متری (حدود پنج دقیقه پیاده‌روی) از بازار موبایل ایران قرار دارد. این خیابان علاوه بر دکه‌ها و کافه‌های خیابانی جاذبه‌های گردشگری فراوانی را نیز در خود جای داده است. چندین موزه و بنای مذهبی تاریخی با قدمت بیش از ۱۰۰ سال در خیابان سی تیر قرار دارد. آتشکده، کلیسا و کنیسه از بناهای مذهبی این خیابان است که هریک به پیروان ادیان مختلف تعلق دارد و حضور همه آن‌ها باهم در یک خیابان، باعث شده به خیابان سی تیر لقب «گذر ادیان» را بدهند.

خیابان سی تیر که به فود استریت تهران نیز معروف است، از شلوغ‌ترین جاهای دیدنی تهران است. وجود دکه‌های غذا در این خیابان و فعالیت آن‌ها تا پاسی از شب سبب حضور گردشگران زیادی در این منطقه می‌شود. غذاهای خیابانی در سال‌های اخیر به‌منظور آشنایی با غذاهای محلی دیگر مناطق کشور، طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و بسیاری از گردشگران، صرف غذا در فود استریت‌ها را بسیار لذت‌بخش‌تر از صرف غذا در رستوران‌های مجلل شهر می‌دانند.

موزه آبگینه و سفالینه‌های ایران

  • آدرس: تهران، خیابان سی تیر، نرسیده به خیابان جمهوری، موزه آبگینه و سفالینه‌های ایران (مشاهده روی نقشه)

موزه آبگینه و سفالینه‌های ایران

منبع عکس: wikipedia.org، عکاس: ناشناس

«موزه آبگینه و سفالینه‌های ایران» در ۶۵۰ متری (حدود هشت دقیقه پیاده‌روی) از بازار موبایل ایران قرار دارد. این عمارت در دوران قاجار درون یک باغ به‌عنوان دفتر کار و محل زندگی قوام‌السلطنه ساخته شد. سپس در دهه ۵۰ شمسی توسط شهبانو فرح خریداری و بازسازی شد و از سال ۱۳۵۵ به موزه تغییر کاربری داد. این خانه دارای سه طبقه شامل زیرزمین، همکف و سرسرا است. داخل ساختمان تزیینات آینه‌کاری و گچ‌بری بسیار زیبایی دیده می‌شود.

بیش از ۲,۰۰۰ قطعه سفال و شیشه در تالارهای موزه آبگینه و سفالینه‌های ایران نگهداری می‌شود. برخی از قدیمی‌ترین شیشه‌های با ارزش این موزه به هزاره دوم بیش از میلاد تعلق دارند و از معبد چغازنبیل در استان خوزستان به دست آمده‌اند. سفال‌های دست‌ساز دوران اشکانی، ظروف زرین دوران سلجوقی و لعاب‌های فیروزه‌ای مجموعه نیز زینت‌بخش تالارهای موزه است.

میدان حسن آباد

  • آدرس: تقاطع خیابان امام خمینی و خیابان وحدت اسلامی، میدان حسن آباد (مشاهده روی نقشه)

میدان حسن آباد تهران

منبع عکس: hamshahrionline.ir، عکاس: ناشناس

«میدان حسن‌ آباد» در فاصله ۶۰۰ متری (حدود هفت دقیقه پیاده‌روی) از بازار موبایل ایران قرار دارد. این محدوده در ابتدا باغی بسیار بزرگ از املاک میرزا یوسف آشتیانی بود. با فوت میرزا یوسف، این باغ و املاک اطراف آن به پسر او با نام حسن واگذار شد و این منطقه به نام حسن آباد شهرت یافت. سپس درختان باغ یکی یکی از بین رفته و هر تکه از باغ فروخته شد و به‌جای آن خانه‌هایی قد برافراشت.

در سال ۱۳۰۹ چهار ساختمان‌ به‌صورت قرینه و مدور با گنبدهای هم‌اندازه در چهار طرف میدان حسن آباد ساخته شد که زیبایی آن در شب و روز با هم رقابت می‌کرد. در این سال‌ها، این میدان به میدان هشت گنبد شهرت یافت. متاسفانه در دهه پنجاه در ضلع جنوب شرقی میدان، ساختمان بانک ملی این قرینگی زیبا را برای همیشه برهم زد. در خیابان‌های اطراف میدان فروشگاه‌های مبلمان اداری، محصولات چوبی به‌ویژه سرویس خواب نوزاد و کودک و فروشگاه‌های کاموا فروشی قرار گرفته‌اند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
آیا نیاز به راهنمایی دارید ؟