مجله موبایل آریانا

فروش انواع تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ

فروش انواع تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ

فروش انواع تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ

یکی از قطعات اصلی تلفن همراه که همه کاربران با آن سر و کار دارند و بدون آن عملا نمی توان از تلفن همراه استفاده کرد تاچ ال سی دی موبایل است. شرکت های تولید کننده موبایل و اسمارت فون ها با توجه به اهمیت برند و مدلی که وارد بازار می کنند از انواع ال سی دی موبایل استفاده کرده و سعی دارند متناسب با قیمت گوشی مورد نظر بهترین نمونه ممکن را در طراحی و ساخت تلفن همراه به کار ببرند اما یک  تاچ ال سی دی اورجینال و فابریک هرچقدر هم خوب و باکیفیت باشد باشد باز هم احتمال دارد در سقوط های ناگهانی و حوادث مختلف آسیب ببیند و نیاز به تعویض داشته باشد. اینجاست که اهمیت خرید ال سی دی اورجینال اهمیت پیدا می کند و در آشفته بازار امروز که ساخت و فروش ال سی دی فیک غوغا می کند خرید تاچ ال سی دی اصل به یک چالش واقعی تبدیل می شود.

انواع تاچ ال سی دی موبایل

اگر ال سی دی موبایل شما آسیب دیده است و راهی به غیر از خرید تاچ ال سی دی جدید پیش رویتان نیست بهتر است این مقاله را مطالعه کنید و نکاتی که در خصوص خرید ال سی دی اورجینال برای موبایل وجود دارد را مطالعه کنید. انواع ال سی دی تلفن همراه را می توان با توجه به شرایط مختلف دسته بندی کرد. مهمترین دسته بندی صورت گرفته در این زمینه شامل تاچ و ال سی دی اصل و ال سی دی های کپی، کپی و کاملا فیک است اما اگر بخواهیم دقیق تر و تخصصی تر این موضوع را بررسی کنیم می توان انواع ال سی دی موبایل را به موارد ذیل تقسیم بندی کرد:

  • ال سی دی موبایل درجه یک از نوع a که صد در صد اصل است و بهترین جایگزین برای ال سی دی آسیب دیده است.
  • ال سی دی موبایل درجه دو که فیک است و در بهترین حالت ممکن، سه ماه دوام می آورد. این ال سی دی ها با کوچک ترین ضربه ممکن دچار آسیب شده و به هیچ وجه ارزش خرید ندارند.

نوع دیگری از تقسیم بندی تاچ ال سی دی موبایل وجود دارد که در بازار متعارف تر است. این موارد با توجه به برند موبایل دسته بندی می شوند و سپس با توجه به مدلی که مورد نیاز است به زیر مجموعه های کوچکتر تقسیم می شوند. مهمترین دسته بندی ال سی دی موبایل در این زمینه شامل موارد ذیل است:

انواع تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ را از بایمو تهیه کنید

با توجه به اینکه تعداد کاربران سامسونگ در ایران بسیار زیاد هستند خرید قطعات گوشی سامسونگ و همچنین قطعات تبلت سامسونگ متداول تر است. سامسونگ یک برند خوب و محبوب در حوزه لوازم دیجیتالی به حساب می آید و این مسئله اهمیت خرید ال سی دی سامسونگ با کیفیت بالا و ضمانت شده را روشن می سازد. قیمت ال سی سامسونگ در مقایسه با اپل قدری پایین تر است اما در برخی از مدل ها بخصوص سری های پرچمدار قیمت بالاتری داشته و شما را ملزم به پرداخت هزینه بیشتری برای خرید تاچ ال سی دی سامسونگ می کند.

آریانا مرکز تخصصی تعمیرات گوشی موبایل در تهران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها