مجله موبایل آریانا

قطعات موبایل آنر در آریاشهر | تعمیرات گوشی آنر آریاشهر

قطعات موبایل آنر در آریاشهر | تعمیرات گوشی آنر آریاشهر

قطعات موبایل آنر در آریاشهر | تعمیرات گوشی آنر آریاشهر

قطعات موبایل آلکاتل در صادقیه | تعمیرات گوشی آلکاتل صادقیه

چنانچه شما دارای یک عدد گوشی برند آنر هستید و گوشیتان با مشکلاتی نرم افزاری و یا سخت افزاری مواجه شده است و به دنبال تعمیر و رفع ایراد آن هستید و استفاده از قطعات اورجینال و زمان تعمیر برایتان مهم است که سریع انجام شود و به لحاظ قیمت هم میخواهید کمترین قیمت را پرداخت نمایید مجموعه بایمو در خدمت شما عزیزان میباشد.

تعمیرات موبایل آنر با قطعات ۱۰۰% اورجینال توسط تکنسین های فوق حرفه ای توسط  تعمیرات موبایل آنر در ایران ، بایمو

هر گوشی یا تبلتی یا هر وسیله دیجیتالی یک روز بر اثر یک اتفاق ساده یا کارکرد زیاد دچار خرابی یا عدم کارایی بهتر می شود. گوشی آنر نیز از این موضوع مستثنا نبوده و ممکن است دچار خرابی و اتفاق دیگری شود.اما مهم ترین مساله بعد از خرابی گوشی و تبلت شما این است که کدام مرکز تعمیرات موبایل دقیق ترین و حرفه ای ترین خدمات تعمیرات موبایل را ارائه می دهد؟ ما به شما مجموعه بایمو ( اریانا )  را معرفی مینماییم و دلایل معرفی آین مجموعه هم شامل دقت بالا در انجام کار . سرع بالاو کمترین زمان ممکن استفاده از قطعات صد درصد اورجینال و همچنین خدمات و پشتیبانی بسیار عالی پس از انجام تعمیر و گارانتی تعمیر.

معرفی برند آنر

برند آنر ، یکی از برندهای زیرمجموعه‌ی هوآوی محسوب می‌شود. سابقه‌ی فکر اولیه‌ی این ایده به سال ۲۰۱۱ برمی‌گردد اما در سال ۲۰۱۴ بود که اولین گوشی تحت عنوان این برند به نام Honor 3C در مالزی عرضه شد. آنر خیلی سریع توانست گوشی‌های خود را در بازارهای کشورهای متعددی عرضه کند و تا ژوئن ۲۰۱۵، گوشی‌های این برند در بیش از ۷۴ کشور جهان عرضه شدند.

به گفته فون‌آرنا، گوشی‌های هوشمند Honor به دلیل «پشت شیشه‌ای رنگی»، از لحاظ بصری متفاوت هستند و به کاربران «شیب‌های زیبا با هر زاویه دید» عرضه می‌دهند. طراحی پویا هولوگرافی سری Honor 20 در این مفهوم پیشرفت می‌کند، که رئیس Honor جورج ژائو در ماه مه سال ۲۰۱۹ به خبرگزاری شینهوا گفت: «در Honor، طراحی را همیشه در هر کاری که انجام می‌دهیم دنبال می‌کنیم.»

به گزارش ایسنا، اگر تا به حال تصمیم خرید تلفن HONOR را داشته‌اید شاید  این سوال برای شما پیش آمده باشد که تفاوت کلی این گوشی‌ها با برند هوآوی چیست؟ سورن‌استور به عنوان یک مرجع گوشی موبایل در ادامه تلاش خواهد کرد که به این سوال شما پاسخ دهد. در واقع برند هوآوی برند Honor را مستقل کرد تا هم یک شرکت جدید ایجاد کرده باشد و در عین حال تلفن‌های ارزان قیمت تولید کند. از طرفی نیز افراد دیگر هوآوی را به عنوان یک شرکت ارزان و معمولی نخواهند دید. این روزها این برند تمرکز مهم خود را بر روی ارتقاء و بکارگیری تکنولوژی‌های جدید گذاشته است.

انواع گوشی موبایل آنر را از نیز میتوانید از بایمو تهیه نمایید

آریانا تخصصی ترین مرکر تعمیر گوشی موبایل آنر 

قطعات گوشی موبایل آنر را از بایمو بخواهید.
انواع گوشی موبایل آنر را از بایمو تهیه کنید

فروش موبایل آنر و قطعات

چنانچه شما دارای یک عدد گوشی برند آنر هستید و گوشیتان با مشکلاتی نرم افزاری و یا سخت افزاری مواجه شده است و به دنبال تعمیر و رفع ایراد آن هستید و استفاده از قطعات اورجینال و زمان تعمیر برایتان مهم است که سریع انجام شود و به لحاظ قیمت هم میخواهید کمترین قیمت را پرداخت نمایید مجموعه بایمو در خدمت شما عزیزان میباشد.

خدمات بایمو برای برند آنر

فروش قطعات گوشی موبایل آنر

ارایه انواع گوشی موبایل آنر

تامین لوازم جانبی گوشی موبایل آنر

فروش تبلت آنر

پخش انواع تاچ ال سی دی گوشی موبایل آنر

هدفون و هندزفری آنر

باطری گوشی موبایل آنر

آریانا مرکز تخصصی  تعمیرات گوشی موبایل آنر

مرکز تعمیرات تبلت آنر

معرفی محله صادقیه

صادقیه (یا غیررسمی: آریاشهر) محله‌ای در غرب تهران است. پیش از انقلاب ۱۳۵۷ نام رسمی این محله آریاشهر بوده‌است. اکنون دربردارنده محله‌های از جمله صادقیه، طرشت شمالی، صادقیه شمالی، ارمکان و بلوار فردوس است.

بخشی از این محله در منطقه ۲ شهرداری تهران و بخش‌های دیگر آن نیز در منطقه ۵ شهرداری تهران جای گرفته‌است. بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمدعلی جناح مرز میان این دو منطقه می‌باشد که از فلکهٔ دوم آریاشهر آغاز می‌شود به سمت شمال ادامه دارد. فلکهٔ دوم صادقیه در این محله قرار دارد که بزرگراه‌های محمدعلی جناح از جنوب و بزرگراه اشرفی اصفهانی از شمال، بزرگراه کاشانی از غرب و خیابان ستارخان از شرق را به هم پیوند می‌دهد. در جنوب غربی این میدان ایستگاه متروی صادقیه جای گرفته‌است.

نام

نام محله به صورت عمومی در رسانه‌ها و میان مردم ساکن تهران آریاشهر است اما در رسانه‌های رسمی ایران بیشتر نام جدید آن، یعنی صادقیه به کار برده شده‌است. بسیاری حذف نام آریاشهر را اقدامی نالازم و غیر کارشناسی خوانده‌اند و شهرداری و شورای شهر تهران نیز بعدها دلیلی برای تداوم این تغییر نام اعلام نکردند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها