مجله موبایل آریانا

قطعات گوشی موبایل

قطعات گوشی موبایل

قطعات گوشی موبایل

گوشی‌های تلفن‌همراه همگی از یکسری اجزا و قطعات ریز و درشت تشکیل شده‌اند که از ظرافت و حساسیت بالایی برخوردارند. این قطعات موبايل هرکدام نقشی اساسی در فرآیند عملکرد گوشی دارند و با قطعات دیگر در ارتباطند که درنتیجه هرگونه خرابی در هرکدام از قطعات می‌تواند موجب اختلال در سیستم تلفن همراه شود. از آن‌جایی که تأمین قطعات اصلی گوشی موبایل یکی از دغدغه‌های تعمیرکاران موبایل است، وبسایت بایمو با عرضه انواع قطعات گوشی موبایل برای تمامی برند‌های موجود در بازار، این امکان را برای شما فراهم کرده تا محصول موردنظر خود را به‌راحتی و با قیمت همکاری تهیه نمایید.

اجزای تشکیل دهنده موبایل

هرکدام از قطعات گوشی موبایل، اجزایی حساس از موبایل هستند که در کنار هم تلفن هوشمند را می‌سازند. اجزای موبایل دارای تنوع و کیفیت‌های مختلفی‌اند که شناخت دقیق هرکدام از این قطعات گوشی می‌تواند بسیار در امر تعمیرات موبایل کارساز باشد. قطعات سخت‌افزاری موبایل شامل: تاچ ال سی دی، دوربین، سنسور، باتری، گلس، قاب و درب پشت، اسپیکر، آی سی، موتور ویبره، فلت، کلید ولوم، کانکتور (سوکت)، برد شارژ و… می‌شود که این اجزا سیستمی دقیق و یکپارچه را با یکدیگر تشکیل می‌دهند.

 

تأثیر قطعات گوشی بر کیفیت تعمیر موبایل

انتخاب و خرید قطعات اصل و باکیفیت ازجمله قطعات گوشی سامسونگ، قطعات گوشی اپل و قطعات گوشی شیائومی می‌تواند علاوه‌بر سلامت عملکرد گوشی، تأثیر بسزایی در فرآیند و نتیجه تعمیر گوشی هم داشته باشد؛ فقط لازمست تعمیرکار موبایل در زمینه خرید قطعات موبایل تجربه کافی داشته باشد و از فروشگاه‌های معتبر لوازم یدکی موبایل را خریداری کند.

بایمو ارایه دهنده لوازم یدکی و قطعات انواع گوشی موبایل

آریانا مرکز تخصصی تعمیرات گوشی موبایل 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها