مجله موبایل آریانا

مجله موبایل آریانا

تعمیرات تخصصی گوشی موبایل گوگل

تعمیرات تخصصی گوشی موبایل گوگل

تعمیرات تخصصی گوشی موبایل گوگل

تعمیرات تخصصی گوشی موبایل گوگل

گوگل وارد صنعت تولید تلفن همراه شده است و مجموعه‌ای از تلفن‌های هوشمند تحت عنوان “Pixel” را تولید می‌کند. Pixel از سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شد و از آن زمان به صورت سالانه نسخه‌های جدید از تلفن‌های Pixel به بازار عرضه شده است.

گوگل در طی سالیان گذشته در زمینه طراحی و توسعه نرم‌افزار و سرویس‌های آنلاین نقش بسیار موفقی داشته است، و با تولید تلفن‌های Pixel، سعی کرده است تجربه کاربری سازگار با خدمات خود را ارتقاء دهد. تلفن‌های Pixel با استفاده از سیستم عامل اندروید توسعه یافته توسط گوگل، تجربه استفاده متناسب با سرویس‌های گوگل را فراهم می‌کنند و اغلب با آخرین نسخه اندروید عرضه می‌شوند.

تلفن‌های Pixel برخی از ویژگی‌های برجسته‌ای را ارائه می‌دهند، از جمله دوربین‌های با کیفیت بالا، به‌روزرسانی‌های سریع سیستم عامل، سرویس‌های هوشمند گوگل Assistant و Google Photos، و همچنین یک تجربه استفاده یکپارچه با سایر خدمات گوگل از جمله ابر ذخیره‌سازی Google Drive و برنامه‌های تلویزیونی و موسیقی گوگل است.

تعمیر گوشی گوگل
تعمیر گوشی گوگل

خدمات تعمیر موبایل گوگل

 تعمیر صفحه نمایش:

 اگر صفحه نمایش موبایل شما شکسته یا خراب شده است، می‌توانید به مرکز تعمیرات معتبری مراجعه کنید تا آن را تعمیر کنند یا صفحه نمایش جدیدی را جایگزین کنند.

 تعمیر قطعات داخلی:

اگر قطعات داخلی موبایل گوگل شما خراب یا عیب دار هستند، می‌توانید آن‌ها را تعمیر یا تعویض کنید. این شامل باتری، دوربین، حسگرها، بلندگو، میکروفون و سایر قطعات داخلی می‌شود.

 تعمیر اتصالات و درگاه‌ها:

 در صورتی که درگاه‌های شارژ، گوشی و هدفون و یا اتصالات دیگر موبایل شما خراب شده یا عمل نمی‌کنند، می‌توانید آن‌ها را تعمیر کرده و یا تعویض کنید.

رفع مشکلات نرم‌افزاری:

در صورتی که موبایل گوگل شما با مشکلات نرم‌افزاری روبرو شده است، می‌توانید به مرکز تعمیرات مراجعه کنید تا مشکلات را رفع کنند. این شامل بازیابی اطلاعات، ریستور مجدد به تنظیمات کارخانه، بروزرسانی سیستم عامل و نصب برنامه‌ها و به‌روزرسانی‌های مورد نیاز است.

 آبگیری و تعمیر خرابی‌های ناشی از آب:

در صورتی که موبایل شما با آب تماس داشته و خراب شده است، می‌توانید به مرکز تعمیرات مراجعه کنید تا تعمیرات لازم را انجام دهند و قطعات خراب شده را تعویض کند. تعمیر خرابی‌های ناشی از آب می‌شود. در این صورت، متخصصین تعمیرات موبایل ممکن است اقدام به تعویض قطعاتی کنند که تحت تأثیر آب قرار گرفته‌اند، مانند باتری، مدارچاپی‌ها، الکترونیک‌های داخلی و سایر قطعاتی که خراب شده باشند.

لطفاً توجه داشته باشید که خدمات تعمیرات موبایل می‌توانند بسته به سیاست هر مرکز تعمیرات و نوع خرابی متفاوت باشند. برخی از تعمیرکاران ممکن است خدمات بیشتری ارائه کنند، مانند بازیابی اطلاعات در صورت از دست رفتن آن‌ها یا ارائه خدمات تشخیص مشکلات رایگان. بهتر است قبل از تعمیر، با مرکز تعمیرات مورد نظر تماس حاصل کنید و جزئیات خدمات را بپرسید.

خدمات تعمیر موبایل گوگل
موبایل گوگل

راه حل های دائمی برای مشکلات گوگل پیکسل تعمیر موبایل گوگل

مشکلات ممکن است در دستگاه‌های گوگل Pixel پیش بیایند، اما برخی راه‌حل‌های دائمی می‌توانند به شما کمک کنند. در ادامه، چند راه‌حل رایج برای مشکلات گوگل Pixel را مرور می‌کنم:

 بروزرسانی سیستم عامل:

 اطمینان حاصل کنید که سیستم عامل دستگاهتان به آخرین نسخه بروزرسانی شده است. بروزرسانی‌ها اغلب باگ‌ها و مشکلات رایج را رفع می‌کنند و بهبودهای امنیتی و عملکردی را به دستگاه شما ارائه می‌دهند.

 ریستارت دستگاه:

اغلب ریستارت ساده دستگاه می‌تواند مشکلات کوچک نرم‌افزاری را رفع کند. برای انجام این کار، دکمه روشن/خاموش را فشار داده و گزینه “ریستارت” را انتخاب کنید.

پاکسازی حافظه نهان (Cache):

 مشکلات عملکردی ممکن است به دلیل اطلاعات نهان (cache) نامربوط باشد. در تنظیمات دستگاه، به قسمت “برنامه‌ها و اطلاعات ذخیره شده” بروید و برای هر برنامه مرتبط با مشکل، گزینه “پاکسازی حافظه نهان” را انتخاب کنید.

 ریستور مجدد به تنظیمات کارخانه:

در صورتی که مشکلات جدی و پیشرفته‌تری با دستگاه دارید، می‌توانید به تنظیمات کارخانه بازگردید. قبل از انجام این کار، حتماً اطلاعات مهم خود را پشتیبان‌گیری کنید، زیرا این عمل ممکن است به حذف داده‌ها منجر شود.

 تماس با پشتیبانی گوگل:

در صورتی که مشکلات شما همچنان ادامه دارد، بهتر است با پشتیبانی گوگل تماس بگیرید. گوگل دارای یک تیم پشتیبانی قوی است که می‌تواند در رفع مشکلات شما کمک کند. شما می‌توانید از طریق وبسایت گوگل یا از طریق برنامه تماس با مشتریان، سوالات و مشکلات خود را با پشتیبانی گوگل به اشتراک بگذارید. آن‌ها به شما راهنمایی خواهند کرد و در صورت لزوم می‌توانند راه‌حل‌های پیشنهادی یا ارسال دستگاه برای تعمیر تحت پوشش گارانتی را ارائه دهند.

مهم است به یاد داشته باشید که هر مشکل ممکن است منحصر به فرد باشد و راه‌حل‌های دائمی برای مشکلات گوگل Pixel ممکن است متفاوت باشند. بهتر است با توجه به مشکل خاص خود و منابع پشتیبانی موجود، به راه‌حل‌های مشکل خود پی ببرید.

موبایل گوگل
تعمیر موبایل گوگل

آیا نمایندگی برای موبایل های گوگل در ایران وجود دارد؟

در حال حاضر، گوگل به صورت مستقیم محصولات خود را در ایران عرضه نمی‌کند و به طور رسمی نمایندگی رسمی برای توزیع و پشتیبانی محصولات خود در ایران وجود ندارد. این به معنای این نیست که نمی‌توانید تلفن‌های Pixel را در ایران پیدا کنید، اما شما باید از طریق کانال‌های غیر رسمی مانند فروشگاه‌های آنلاین و فروشندگان مستقل این محصولات را تهیه کنید.

هنگام خرید محصولات گوگل Pixel از طریق فروشگاه‌های غیررسمی، بهتر است مطمئن شوید که محصول اصلی و از منابع معتبر را تهیه کنید. همچنین، در نظر داشته باشید که ممکن است بهره‌وری از خدمات پس از فروش و گارانتی رسمی گوگل برای محصولاتی که از طریق کانال‌های غیررسمی تهیه می‌شوند، به میزان قابل توجهی محدود شود.

توصیه می‌شود قبل از خرید هر محصول، جزئیات خدمات پس از فروش و گارانتی را با فروشنده موردنظر خود بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که خدمات لازم برای محصول در دسترس شما خواهد بود.

ایرادات باتری در گوشی های موبایل گوگل

 عمر باتری کوتاه:

اگر باتری دستگاه شما بسیار زود خالی می‌شود، ممکن است دلایل زیر باعث شده باشد:

استفاده مداوم از برنامه‌های پرمصرف و پرقدرت.

تنظیمات نور پس زمینه بسیار روشن.

استفاده از شبکه‌های ارتباطی نظیر Wifi یا بلوتوث در صورتی که لازم نیست.

برنامه‌ها و سرویس‌های پس‌زمینه زیاد.

راه‌حل‌های مرتبط عبارتند از:

کاهش استفاده از برنامه‌های پرمصرف و پرقدرت.

کاهش نور پس‌زمینه صفحه نمایش.

غیرفعال کردن Wi-Fi، بلوتوث و سرویس‌های پس‌زمینه غیرضروری.

بررسی برنامه‌ها و سرویس‌های پس‌زمینه و محدود کردن آن‌ها.

ایرادات باتری در گوشی های موبایل گوگل
تعمیرات تخصصی گوشی موبایل گوگل

 شارژ نشدن یا شارژ کند باتری:

اگر دستگاه شما به درستی شارژ نمی‌شود یا شارژ کند باتری، ممکن است دلایل زیر باعث شده باشد:

استفاده از آداپتور یا کابل شارژ نامناسب.

درگاه شارژ مسدود شده یا خراب شده.

مشکل در باتری یا سخت‌افزار دستگاه.

راه‌حل‌های مرتبط عبارتند از:

استفاده از آداپتور و کابل شارژ اصلی و معتبر.

بررسی و تمیزکاری درگاه شارژ.

انجام ریست نرم‌افزاری (ریستارت سافت ویر) به صورت دوره‌ای.

 سرعت شارژ سریع نمی‌باشد:

در برخی موارد، ممکن است دستگاه شما در هنگام شارژ، سرعت شارژ را به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش دهد. دلایل این مشکل ممکن است عبارت باشند از:

 استفاده از کابل شارژ کوتاه‌تر یا ضعیف‌تر از حد نیاز.

استفاده از شاخه شارژر با توان کمتر.

استفاده از برنامه‌های پس‌زمینه بیش از حد.

راه‌حل‌های مرتبط عبارتند از:

استفاده از کابل شارژ معتبر و بلندتر با قدرت انتقال مناسب.

استفاده از شاخه شارژر با توان بالاتر.

بررسی برنامه‌های پس‌زمینه و محدود کردن آن‌ها.

اگر مشکل باتری دستگاه Pixel شما همچنان ادامه دارد و با راه‌حل‌های مذکور قابل حل نیست، توصیه می‌شود با پشتیبانی گوگل یا مراجعه به یک مرکز خدمات مجاز گوگل تماس بگیرید تا مشکل را تشخیص دهند.

لوازم یدکی و قطعات گوشی گوگل را از بایمو بخواهید.

بایمو ارایه دهنده انواع گوشی موبایل گوگل

 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.