مجله موبایل آریانا

فروش تبلت هواوی

فروش تبلت هواوی

فروش  تبلت هواوی

فروش تبلت هواوی

رایانه تخت، رایانک به انگلیسی: Tablet Computer یا Tablet) یک رایانهٔ قابل حمل است که به‌طور معمول دارای سیستم‌عامل موبایل و یک صفحه لمسی است. تبلت، به‌طور معمول به جای صفحه‌کلید با استفاده از تماس صفحهٔ نمایش کار می‌کند.

البته با پیشرفت فناوری سیستم‌عامل‌هایی مانند ویندوز برای انواع تبلت‌ها طراحی و برنامه‌ریزی شده‌است.

تبلت‌ها، صفحهٔ نمایش رنگی، دارای ریزپردازنده و باتری‌خور هستند. تبلت‌ها به‌طور معمول دارای سنسور هستند که شامل دوربین دیجیتال، میکروفن، شتاب‌سنج و چراغ قوه می‌شوند و به جای استفاده از موشواره یا صفحه کلید، صفحهٔ لمسی با قابلیت تشخیص حرکت دارند. دسترسی به شبکه برای تبلت‌های مختلف ممکن است متفاوت باشد؛ برخی از تبلت‌ها توانایی استفاده از سیم کارت را داشته و برخی فاقد این ویژگی هستند.بعضی مردم طبیعتاً تبلت را ترجیح می دهند چون از نظر آنها حافظه تبلت زیادتر از حافظه موبایل است اما از نظر حدسی حافظه تبلت مربوط به نوع تبلت است.

هواوی

هواوی

در طول سال ۱۹۸۰ دولت چین یک استراتژی چندگانه برای توسعه زیر ساخت‌های مخابراتی کشور داشت. در اواخر سال ۱۹۸۰ چندین گروه تحقیقاتی چینی در تلاش برای بدست آوردن توسعه و فناوری از طریق سرمایه‌گذاری با شرکت‌های خارجی بودند. تا آنجا که سرانجام رن ژنگفی معاون و مدیر سابق ارتش آزادی بخش در سال ۱۹۸۷ یک شرکت مخابراتی در شنژن چین احداث کرد. او به جای تکیه بر سرمایه‌گذاری مشترک با شرکت‌های خارجی برای تضمین انتقال تکنولوژی، با تحقیق و تکیه بر توسعه بومی تأسیس شرکت خود را کلید زد.

 

شرکت هوآوی محصولات مصرفی متنوعی برای استفادهٔ مصرف‌کنندگان نهایی (عموم مردم) شامل انواع مختلفی از مودم usb، مودم بی‌سیم، ماژول‌ها، set-top box، ترمینال‌های بی‌سیم، گوشی‌های تلفن همراه باتری گوشی هواوی و محصولات ویدئویی را به بازار عرضه کرده‌ است. هوآوی در سال ۲۰۱۰، ۱۲۰ میلیون دیوایس را به سراسر دنیا عرضه کرده‌است. از ۳۰ میلیون تلفن همراه که ۳٫۳ میلیون آن اسمارت فون بودند به بازارهای ژاپن، ایالات متحده و اروپا عرضه شدند.

مدل‌های مختلف تبلت

تبلت‌ها از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند. این وسیله برای کودکان و نوجوانان بسیار مفید و کاربردی است، به‌راحتی به‌وسیله‌ی آن می‌توان ساعت‌ها بازی کرد و از تماشای سریال، فیلم و انیمیشن لذت برد. سهولت در استفاده‌ از تبلت‌ها مهم‌ترین ویژگی‌ آن‌ها است، برخی از آن‌ها دارای قلم هوشمند هستند و کار کردن با آن‌ها بسیار لذت‌بخش و دل‌نشین است.
استفاده از تبلت نیاز به کیبورد و موس ندارد به همین دلیل به‌راحتی می‌توان آن را در سفر و گردش همراه خود برد. وزن تبلت‌ها بسیار سبک است و از لپ تاپ کمتر است به همین خاطر جابه‌جایی آن در کیف و کوله‌پشتی بسیار آسان است.
برای مراقبت و نگهداری از تبلت بهتر است هنگام خرید کیف یا قاب مخصوص به آن تهیه شود. قاب‌ها از خش و آسیب‌های جزئی جلوگیری می‌کنند و دستگاه را به دور از هرگونه آلودگی و گردوغبار نگه می‌دارند.

خرید آنلاین تبلت

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها