مجله موبایل آریانا

مجله موبایل آریانا

 فروش موبایل قطعات لوازم جانبی ظفر

 فروش موبایل قطعات لوازم جانبی ظفر

 فروش موبایل قطعات لوازم جانبی ظفر

مرکز فروش موبایل و قطعات و لوازم جانبی موبایل پاساژ پایتخت

اگر در همین لحظه تصمیم بگیرید یک گوشی موبایل خریداری کنید روش آنلاین را انتخاب می‌کنید یا خرید حضوری؟  در صورتی که هریک از این روش‌ها را انتخاب کنید آیا می‌دانید باید از کجا خرید خود را انجام دهید؟ آیا با بهترین موبایل فروشی تهران آشنا هستید؟ در ادامه این مطلب قصد داریم به این موضوع بیشتر بپردازیم، پس حتما همراه ما باشید.

بورس موبایل در تهران کجا است؟

به احتمال بسیار زیاد نام پاساژ علاالدین به گوشتان خورده است، پاساژی که می‌توانیم آن را دنیای گوشی‌ها و لوازم جانبی تک و عمده بدانیم. به نوعی می‌توان گفت پاساژ علاالدین کل گوشی‌ها را در سطح شهر پخش می‌کند، پس به جای جستجو برای اسامی موبایل فروشی های تهران می‌توانید به این پاساژ سر بزنید. برای هر گوشی لوازم جانبی می‌خواهید و به دنبال هر مدلی که هستید به احتمال قوی در پاساژ علاالدین می‌توانید آن را پیدا کنید.

در کنار علاالدین پاساژی با نام چارسو قرار گرفته که به نسبت علاالدین فضای بسیار بهتری دارد و از نظر تصفیه و شرایط رفاهی نیز با شرایط بسیار بهتری مواجه خواهید شد. در پاساژ چارسو با برخی از بزرگترین موبایل فروشی تهران مواجه خواهید شد و گوشی‌ها در این پاساژ کمی گران‌تر از علاالدین هستند.

به غیر از این دو پاساژ در خیابان حافظ شما می‌توانید سری به بازار موبایل ایران بزنید

توجه داشته باشید که سایتی تحت عنوان سایت علاالدین یا بازار موبایل تهران وجود ندارد و برخی از مجوعه‌های داخل این پاساژ هم دارای فروش حضوری و هم فروش آنلاین هستند و به همین جهت در صورت تمایل به خرید آنلاین می‌توانید به سایت این فروشگاه‌ها سر بزنید.

ما در بایمو سعی کردیم یک پاساژ موبایل را یکجا با قیمتهای مناسب در اختیار شما قرار دهیم :

با کلیک روی هر قسمت دنیای از محصولات را شاهد خواهید بود :

انواع گوشی موبایل

انواع تبلت

قطعات موبایل 

لوازم جانبی موبایل 

انواع پاوربانک

انواع شارژر تبلت و موبایل

انواع کیف و کاور گوشی موبایل 

ابزار تعمیر موبایل 

انواع تاچ ال سی دی 

باطری موبایل 

انواع هدفون و هندزفری 

انواع اسپیکر

ساعت هوشمند

انواع لوازم بازی و پلی استیشن

تعمیر انواع موبایل

تعمیرات تبلت

نمایندگی موبایل

خدمات پس از فروش موبایل

 

آنلاین خرید کنیم یا حضوری؟

هریک از این روش‌ها مزایا و معایت خاص خودش را دارد، برای مثال در صورت خرید آنلاین احتمالا می‌توانید گوشی‌ها را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید و همچنین در وقت خود صرفه‌جویی خواهید کرد و دیگر نیازی نخواهد بود که در ترافیک تهران یا حتی شهر خود به دنبال مغازه‌هایی با قیمت مناسب و شرایط خوب باشید. در صورت خرید آنلاین شما می‌توانید موجودی رنگ و همه موارد را به صورت کامل چک کنید در صورتی که گاهی برای خرید یک رنگ مشخص باید چندین مغازه مختلف را بگردید.

البته خرید حضوری نیز مزیت‌های خودش را دارد و مثلا شم امکان خواهید داشت تا در برخی از فروشگاه‌های بزرگ مانند بایمو گوشی‌های مورد نظر قبل از خرید کار کنید.

در بایمو همچنین با همکاری کادر تخصصی تعمیرات موبایل رایا ونوس آریانا میتوانید انواع موبایل و تبلت خود را تعمیر کنید

 

 فروش موبایل قطعات لوازم جانبی ظفر

 

ظفر خیابونی که اسمش رو از سردار ظفر، یکی از شناخته‌شده ترین مجاهدین اون زمان گرفته. بعدها هم دوباره به خاطر مبارز شجاع دیگه‌ای یعنی سردار دستجردی اسم دستگردی به این خیابون تعلق گرفت. با این حال قدمت دور و دراز این محله، همچنان با نام قدیمی‌اش در ذهن مردم مونده.

همسایه‌های این خیابون هم در منطقه‌ی 3 شهرداری تهران مثل خودش تاریخچه‌ای پشتشون هست. چه محله‌ی داوودیه که از یک باغ بزرگ و سبز و قنات به این شکل دراومده و چه محله‌ی زرگنده که داستان طولانی پنهان کردن طلاهای مردم رو در کارنامه‌اش داره.

اما این قدمت و تاریخی بودن منطقه، تاثیری روی کیفیت خونه‌ها و آپارتمان‌های لوکس ظفر نذاشته. شاید یکی از دلایلی که هنوز بازار «اجاره‌ی خونه و آپارتمان در ظفر تهران» رونق داره، همین باشه!

بهترین خیابان محله‌ی ظفر تهران

خیابان ظفر یکی از محله‌های بالاشهر تهران محسوب میشه که خونه‌های گرون قیمتی هم داره و بازار خرید و فروش یا رهن و اجاره در این محله همیشه مشتریان خودش رو داره. اما برخی از خیابان‌های ظفر هم هستن که شهرت بیشتری دارن و افرادی که قصد خرید خانه و آپارتمان دارن، بیشتر مشتاق اون‌ها هستن. خیابان فرید افشار، خیابان شریعتی، خیابان نفت، خیابان بهروز و… از بهترین‌های خیابان دستگردی یا ظفر تهران هستن.

امتیازات خرید خانه و سکونت در ظفر تهران

این خیابان در منطقه‌ی لوکس شمال شهر تهران، از آب و هوای بسیار عالی‌ای برخورداره که شمار رو تا حدی از آلودگی هوای روزهای شلوغ تهران در امان نگه میداره. البته که لازم به ذکره که این محله در برخی از اوقات بار ترافیکی نسبتا زیادی رو داره و کمی زمان رفت و آمدتون رو طولانی میکنه.

اما با این حال کفه‌ی ترازو به سمت مزیت‌های زندگی و خرید خونه در ظفر تهران سنگینی میکنه! با وجود خونه‌های لوکس این محله و امکاناتی که در خیابون دستگردی و منطقه‌ی اطراف ظفر وجود داره، این نکته غیر قابل انتظار هم نبوده و نیست.

بافت محله‌ی ظفر (دستگردی) تهران

این محله از قدیمی‌ترین‌های شهر تهران به شمار میره اما با این حال شما میتونین برخی از لوکس‌ترین و جدیدترین آپارتمان‌های تهران رو در خیابان دستگردی (ظفر) پیدا کنین. فارغ از این، محله‌ی ظفر تنها به خانه‌های مسکونی محدود نمیشه و این خیابون بخش تجاری و ادرای فعالی هم داره.

در واقع هر چی به سمت زرگنده و شمال خیابان ظفر بریم، به بخش مسکونی که شامل آپارتمان‌‌ها و خانه‌های ویلایی با متراژ بالا ظفره، نزدیک میشیم. اما برعکس در قسمت جنوبی محله و در نزدیکی خیابان میرداماد میبینیم که ساختمون‌های تجاری و اداری در ظفر غالب هستن. برای بررسی آگهی ملک‌هایی که در ظفر آماده‌ی فروش یا اجاره هستن به صفحه‌ی خرید آپارتمان در ظفر برین.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
آیا نیاز به راهنمایی دارید ؟