مجله موبایل آریانا

تعمیر تبلت ناتینگ

تعمیر تبلت ناتینگ

تعمیر تبلت ناتینگ

تعمیر تبلت ناتینگرایانه تخت، رایانک به انگلیسی: Tablet Computer یا Tablet) یک رایانهٔ قابل حمل است که به‌طور معمول دارای سیستم‌عامل موبایل و یک صفحه لمسی است. تبلت، به‌طور معمول به جای صفحه‌کلید با استفاده از تماس صفحهٔ نمایش کار می‌کند.

البته با پیشرفت فناوری سیستم‌عامل‌هایی مانند ویندوز برای انواع تبلت‌ها طراحی و برنامه‌ریزی شده‌است.

تبلت‌ها، صفحهٔ نمایش رنگی، دارای ریزپردازنده و باتری‌خور هستند. تبلت‌ها به‌طور معمول دارای سنسور هستند که شامل دوربین دیجیتال، میکروفن، شتاب‌سنج و چراغ قوه می‌شوند و به جای استفاده از موشواره یا صفحه کلید، صفحهٔ لمسی با قابلیت تشخیص حرکت دارند. دسترسی به شبکه برای تبلت‌های مختلف ممکن است متفاوت باشد؛ برخی از تبلت‌ها توانایی استفاده از سیم کارت را داشته و برخی فاقد این ویژگی هستند.بعضی مردم طبیعتاً تبلت را ترجیح می دهند چون از نظر آنها حافظه تبلت زیادتر از حافظه موبایل است اما از نظر حدسی حافظه تبلت مربوط به نوع تبلت است.

ناتینگ

ناتینگ ، نامی جدید در دنیای موبایل است که با عرضه محصولات نوآورانه خود بر سر زبان‌ها افتاده است. 

در دنیای پرهیاهوی گوشی‌های موبایل و قدرت‌نمایی برند‌هایی مانند اپل، سامسونگ و شیائومی، برند جدیدی به نام ناتینگ (Nothing) متولد شده است. این شرکت تازه تأسیس، رؤیا‌های بزرگی را در سر می‌پروراند و چشم‌اندازش این است که به یکی از غول‌های بزرگ تکنولوژی تبدیل شود.

ناتینگ برای اینکه بتواند به یکی از بازیگران اصلی صنعت تکنولوژی از جمله گوشی‌های موبایل و لوازم جانبی تبدیل شود، باید با عرضه محصولات منحصربه‌فرد اعتماد عمومی بازار را جلب کند. البته تاکنون در این مسیر دشوار موفق بوده است و با عرضه‌ی معدود محصولاتش توانسته بخشی از سهم بازار را از آن خود کند.

شرکت Nothing یا Nothing Technology limited برخلاف بسیاری از برند‌های تازه تأسیس امروزی که در چین متولد می‌شوند، یک برند غیرچینی است. این شرکت، فعالیت خود را از ۲۹ اکتبر ۲۰۲۰ در لندن، پایتخت کشور انگلستان آغاز کرد.

همانطورکه اشاره کردیم، ناتینگ در حوزه‌ی تولید محصولات تکنولوژی مانند گوشی موبایل و لوازم جانبی فعالیت می‌کند و تاکنون دو گوشی با ظاهری جذاب و دو هندزفری بی‌سیم را روانه‌ی بازار کرده است. البته ناتینگ در این مسیر، تنها نبوده و چندین سرمایه‌گذار نیز این شرکت را همراهی می‌کنند.

مدل‌های مختلف تبلت

تبلت‌ها از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند. این وسیله برای کودکان و نوجوانان بسیار مفید و کاربردی است، به‌راحتی به‌وسیله‌ی آن می‌توان ساعت‌ها بازی کرد و از تماشای سریال، فیلم و انیمیشن لذت برد. سهولت در استفاده‌ از تبلت‌ها مهم‌ترین ویژگی‌ آن‌ها است، برخی از آن‌ها دارای قلم هوشمند هستند و کار کردن با آن‌ها بسیار لذت‌بخش و دل‌نشین است.
استفاده از تبلت نیاز به کیبورد و موس ندارد به همین دلیل به‌راحتی می‌توان آن را در سفر و گردش همراه خود برد. وزن تبلت‌ها بسیار سبک است و از لپ تاپ کمتر است به همین خاطر جابه‌جایی آن در کیف و کوله‌پشتی بسیار آسان است.
برای مراقبت و نگهداری از تبلت بهتر است هنگام خرید کیف یا قاب مخصوص به آن تهیه شود. قاب‌ها از خش و آسیب‌های جزئی جلوگیری می‌کنند و دستگاه را به دور از هرگونه آلودگی و گردوغبار نگه می‌دارند.

خرید آنلاین تبلت

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها