گارانتی

cart guarente posht ariyana2jpg cart guarente ro ariyana1 1

منشور حقوق مصرف کننده:

همکاران ما موظف هستند با تلاش در انجام وظایف خود از هیچ اقدامی جهت خدمت به شما دریغ نکنند.

رضایت مراجعین محترم هدف اصلی ما میباشد.

ما موظف هستیم تا حد امکان فرایند خدمات را راحتر وکوتاهتر و شفاف تر کنیم.

همکاران ما موظف هستند در کمال احترام و آرامش با مراجعین برخورد نموده و اطلاعات کامل از فرایند ها و قوانین را به آنها ارائه نماییند.

همکاران ما موظف به بررسی درخواست شما و ارائه پاسخ مناسب میباشند.

شما می توانید در صورت مشاهده هرگونه تخلف در روند اطلاع رسانی و یا شکایت و انتقاد از خدمات ارائه شده طبق فرایندهای تعریف شده و فرمهایی که در دسترس شما قرار دارد نسبت به ثبت و دریافت پاسخ مناسب اقدام فرمایید.همکاران ما موظف هستند در این خصوص اطلاعات لازم در اختیار شما قرار دهند.

از آنجایی که ما نظرات و پیشنهادات شما را در تصمیم سازی موثر میدانیم خواهشمندیم با ارسال نظرات خود ما را در ارائه سرویس بهتر یاری نمایید.

تکریم مراجعین عدالت در رفتار  همراه با احترام و پاسخگویی مناسب و تلاش برای رفع مشکل آنها در اسرع وقت میباشد.

خریدار گرامی لطفاً به موارد زیر با دقت توجه فرمائید.

1-شرایط عمومی گارانتی:

  • ارائه کارت گارانتی در هنگام مراجعه به مراکز خدمات پس از فروش الزامی می باشد، لطفاً در حفظ و نگهداری آن دقت فرمائید. ضمانت نامه مخدوش بدون تاریخ خرید یا مدت اعتبار و مشخصات و شماره سریال کالا فاقد اعتبار است.
  • شرکت خدمات دهنده موظف است چنانچه ظرف مدت معین مندرج در ضمانتنامه عیب یا نقص فنی در کالای فروخته شده یا خدماتی که انجام گردیده مشاهده شود، نسبت به رفع عیب، یا تعویض قطعه یا قطعات معیوب اقدام کندو در صورتی که با تعمیر یا تعویض قطعه عیب مورد نظر برطرف نگردید دستگاه معیوب با دستگاه سالم مشابه تعویض می گردد و مبلغ اختلاف قیمت احتمالی دریافت / پرداخت خواهد شد و در غیراین صورت با توافق طرفین نسبت به عودت وجه اقدام خواهد گردید.
  • زمان استاندارد تعمیرات به مدت زمان لازم طبق استانداردهای کارخانه ای /ملی یا صنفی در شرایط عادی جهت تعمیر و راه اندازی دستگاه معیوب مصرف کننده اطلاق میگردد.(طبق نظر اتحادیه 30 روز کاری)
  • حداکثر زمان تعیین تکلیف و پاسخگویی به مشتری ۷ روز کاری می باشد، و در صورتی که زمان انتظار برای تامین قطعه و تعمیر بیش ۱۰ روز شود، در صورت درخواست مشتری، شرکت موظف است یک دستگاه بصورت امانت جهت استفاده به مشتری ارائه نماید.
  • خواهشمند است جهت اطمینان از اصالت کالای خود و دریافت شرایط کامل خدمات پس از فروش و همچنین نحوه فعال سازی به سایت ترنج سرویس مراجعه فرمائید.
  • لطفا در هنگام خرید کالا از سالم بودن عملکرد دستگاه خود اطمینان حاصل نمایید.
  • قبل از فعالسازی از یکسان بودن IMEI درج شده بر کارت گارانتی و جعبه دستگاه وگوشی موبایل خود اطمینان حاصل فرمایید.جهت فعال سازی حتما از شماره #7777* استفاده نمایید.
  • در مواردی که گوشی از ابتدای راه اندازی ، دارای ایراد سخت افزاری ناشی از تولید باشد و مشتری ظرف ۳۰ روز از تاریخ فاکتور و یا فعالسازی دستگاه هر کدام که به تشخیص کارشناس فنی محرز گردد و دستگاه را به مرکز خدمات ارائه نماید مشروط به تایید کارشناس فنی و مدیر خدمات مشتریان و طبق سایر ضوابط گارانتی دستگاه وی تعویض خواهد شد.
  • در صورت نیاز به واردات قطعات از خارج از کشور جهت تعمیر، با توجه به محدودیت های واردات ، امکان افزایش زمان تعمیر یا تعویض وجود خواهد داشت.
  • تعهدات شرکت محدود به موارد مندرج در ضمانت نامه بوده و ایفای سایر تعهدات تولید کننده اصلی کالا و یا سایر فروشندگان کالا منوط به بررسی و تعیین هزینه خواهد بود.
  • خریدار موظف است درهنگام خرید کالا در حضور فروشنده نسبت به سالم بودن عملکرد دستگاه و عدم ایرادات ظاهری (مانند خط و خش) و فعالسازی و استعلام اصالت دستگاه اقدام نمایید بدیهی است هرگونه عدم توجه به موارد ذکر شده و سوء استفاده از اطلاعات دستگاه پس از خرید کالا بعهد خریدار میباشد.
  • هنگام ارسال دستگاه به مرکز خدمات حتما اطلاعات دقیق ارسال کننده و همچنین ایراد دستگاه را به صورت کامل یاداشت کرده و درون بسته بندی قراردهید ضمنا” دستگاه را در بسته بندی مناسب قرارداده تا در هنگام ارسال آسیبی به آن وارد نشود.
  • جهت اطلاع از وضعیت دستگاه در صورت عدم تماس از طرف مرکز خدمات شما میتوانید پس از 10 روز کاری با شرکت تماس حاصل فرماییدو یا به قسمت استعلام وضعیت دستگاه در وبسایت ترنج مراجعه نمایید.
  • صاحب دستگاه شخصی خواهد بود که مشخصات بسته ارسالی به نام آن فرد یا مجموعه ارسال شده باشد قابل توجه اینکه کلیه بسته های ارسالی به مجموعه خدمات به همان آدرس ارسال کننده عودت خواهد شد لذا خواهشمندیم در ثبت اطلاعات و خوانا بودن آن دقت لازم را بعمل آورید ضمنا” در پذیرش حضوری آورنده رسید پذیرش صاحب دستگاه محسوب خواهد شد لذا در حفظ و نگهداری قبض پذیرش کوشا باشید.
  • با توجه به اینکه ارتقا نوت بوک به در خواست مشتری انجام میشود مسئولیت قطعات ارتقاء یافته بعهده درخواست کننده خواهد بود بنابر این قطعات مورد نظر باید اصلی و متناسب با سخت افزار دستگاه بوده همچنین دارای حداقل 18 ماه گارانتی معتبر و ثبت شده باشد.

2-مواردی که شامل خدمات نمیشود:

  • با توجه به پیچیدگی ساخت پنل نمایش ممکن است از میان میلیون ها پیکسل تعدادی از آنها همواره مشکی یا رنگی باشد، این پدیده مطابق با استاندارد های جهانی می باشد.بنابر این طبق استاندارهای تولید کننده تعداد پیکسلهای روشن یا خاموش زیر 3 عدد شامل خدمات نمیباشد.
  • هرگونه عملیات نرم افزاری از جمله نصب و یا عیب یابی سیستم عامل، ریکاوری، نصب درایور، ویروس یابی، بازیابی اطلاعات، Registration، ارتقاء، تنظیم یا نصب و راه اندازی شامل ضمانت نبوده و درصورت درخواست مشتری مشمول پرداخت هزینه می شود.
  • ضمانت فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل سایر دستگاه های متصل به آن و قطعات جانبی و لوازم مصرفی نمی شود.
  • مغایرت IMEI جعبه با دستگاه شامل خدمات نمیباشد.
  • مرکز خدمات در قبال قطعاتی که به درخواست مشتری ارتقا می‌یابد (مانند رم و هارد) مسئولیتی نخواهد داشت، لذا قطعات ارائه شده جهت ارتقا باید اصلی و با گارانتی معتیر و مناسب دستگاه باشد.
  • هزینه‌ی ارسال و دریافت کالا از محل مشتری در شهر هایی که فاقد نمایندگی می‌باشد یک سر با شرکت خواهد بود.

3-موارد زیر موجب ابطال گارانتی می شود:

  • ضمانت دستگاه، محدود به عیوب ناشی از ساخت بوده و شامل ایرادات ناشی از بلایای طبیعی یا حوادث غیر مترقبه، ضربه, آتش وانفجار، نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی، شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ زدگی، نوسانات برق یا عیوب مربوط به استفاده در محیط های آلوده و پر گردوغبار ، تغییر در قطعات ، قطع و وصل اتصالات در حین روشن بودن دستگاه ،صدمات حین عمل, بکارگیری آداپتورهای متفرقه ،استفاده نادرست (عدم رعایت شرایط مندرج در دستورالعمل نگهداری و کارکرد)، دستکاری، تنظیم یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز نمی باشد.
  • استفاده نامناسب به شرایطی گفته میشود که از طرف تولید کننده جهت استفاده از دستگاه و به صورت استاندارد تعریف شده باشد.
  • ایراد نرم افزاری مانند جیلبرک در سیستم عامل IOS و یا روت کردن در سیستم عامل اندروید.
  • اشکالات ایجاد شده بر اثر استفاده در شرایط محیطی نامناسب و یا حمل و نقل و نگهداری غیر معمول.
  • هرگونه صدمه ناشی از نفوذ مایعات، قرار گرفتن در معرض رطوبت، نوسان برق، آثارباز شدن یا مخدوش شدن پلمپ دستگاه به تشخیص کارشناسان شرکت.
  • هرگونه دستکاری یا اقدام به تعمیر توسط افراد غیر مجازبه تشخیص کارشناس شرکت.
  • صدماتی همچون شکستگی صفحه نمایش و قاب پشت آن و یا اثرات هرگونه ضربه برروی دستگاه که هنگام انتقال توسط پست ، پیک ،شرکت های حمل و نقل و…. پدید آید حتی اگر دستگاه قبل از ارسال کاملا سالم بوده باشد، آن را از شرایط گارانتی خارج خواهد ساخت.
  • شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده در دستگاه ها را ندارد لطفا پیش از ارسال دستگاه به مرکز از تمامی اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه نمایید.